آوای جنوب

با حضور مسئولین و نماینده شهرستان پارک فجر ۱۰۸ دستگاه در زیر باران افتتاح شد

۱۳۹۴۰۱۱۰۰۰۰۲۵۳_PhotoLپارک فجر ۱۰۸ دستگاه دوگنبدان با اعتبار ۶ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس افتتاح شد.

آوای جنوب؛ خمیسی

ظهر امروز آیین افتتاح پارک فجر در کوی ۱۰۸ دستگاه دوگنبدان با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در محل پارک برگزار شد.

این افتتاح که بارش شدید باران و حال و هوای خاص همدلی و همزبانی مسئولان با مردم که فضای شادی را به همراه داشت، در جهت افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای که طی یک سال اخیر به همت شهرداری دوگنبدان در این شهر جلوه زیبای خود را به نمایش گذاشته نیز امروز در فضای گرم و صمیمی مردم و مسئولان صورت گرفت.

اردلان زینل‌زاده در حاشیه این افتتاح، اظهار کرد: پارک محله‌ای ۱۰۸ دستگاه که به نام پارک فجر نام‌گذاری شده، در مساحت یک هکتار جهت استفاده مردم منطقه با فضایی زیبا احداث شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه به صورت امانی و پیمانی بوده است، افزود: جهت احداث این پارک ۴۵۰ میلیون تومان به صورت پیمانی و ۱۵۰ میلیون تومان به صورت امانی از محل شهرداری هزینه شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به ایجاد آبشار مصنوعی، فضاهای دینی، نصب وسایل ورزشی و وسایل بازی کودک در این پارک، تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای خدمت به همشهریان و ایجاد فضاهای زیبا و محیط‌های تفریحی طی یک سال گذشته در محلات مختلف اقدام به احداث بوستان‌ها و پارک‌هالی مختلف با امکانات تفریحی برای بزرگسالان و کودکان کرده است.

زینل‌زاده ادامه داد: احداث پارک جنگلی اقامتی در مساحتی افزون‌بر ۷ هکتار از جمله اقدامات خوب و عمده شهرداری بوده که به یاری خدای بزرگ در ایام نوروز مورد استفاده و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آیین، ضمن تبریک به مناسبت سال جدید به مردم و مسئولان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، عنوان کرد: انتخاب این شعار توسط مقام عظمای ولایت نشان از تاکید رهبری بر ایجاد وحدت و رابطه متقابل دولت و ملت بوده که تحقق این امر شرط ایجاد توسعه پایدار کشور و اقتدار ملی است.۱۳۹۴۰۱۱۰۰۰۰۲۷۹_PhotoL

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر تقویت اعتماد عمومی جهت تحقق بخشیدن به شعار سال، خاطرنشان کرد: امسال همدلی و همزبانی در بین ملت و دولت به عنوان دو گام اساسی در راستای پیشرفت کشور و از بین بردن فاصله بین مردم و دولت توسط رهبر فرزانه انقلاب اعلام شد که در این راستا مسئولان باید گام‌های قوی‌تری بردارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح پارک فجر ۱۰۸ دستگاه، با بیان اینکه تقارن این افتتاح با سال همدلی و همزبانی و بارش نعمت الهی را به فال نیک می‌گیریم، گفت: ایجاد فضای سبز و توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها در نقاط مختلف شهر امری ضروری در جهت ایجاد رفاه و تفریح مردم و مسافران بوده است.

گفتنی است در این آیین که در لحظات سخت بارش شدید باران صورت گرفت، مسئولان با بازدید از نقاط مختلف شهر و بررسی آبشار مصنوعی این پارک، خواستار تغییراتی در این راستا شدند و در این خصوص به بحث و بررسی پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president