آوای جنوب

با حضور سردار فضلی و حاج صادق آهنگران یادواره ۳۶۰ شهید گچساران برگزار شد + تصاویر

یادواره ۳۶۰ شهید گچساران با حضور سردار علی فضلی و حاج صادق آهنگران برگزار شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز یادواره ۳۶۰ شهید گچساران و یکمین سالگرد رحلت عالم ربانی امام جمعه اسبق گچساران حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی با حضور سردار علی فضلی، حاج صادق آهنگران، سردار بوعلی فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی گچساران،باورساد مدیرعامل نفت آغاجاری و جمع کثیری از مسئولان استانی، شهرستانی و مردم شهیدپرور گچساران در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

سید امین‌الله حجازی اظهار کرد: برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید و یکمین سالگرد عالم وارسته حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی و سه شهید گمنام از طرفی بسیار غم‌انگیز و حزن‌انگیز بوده و از جهتی روز اظهار قدرت، عزت و شرافت ایمانی، توحیدی و ملی مردم شهرستان شهید پرور و ولایتمدار گچساران است.

وی افزود: حزن و اندوه به دلیل اینکه یک سال گذشت و خلأ وجود شخصیتی عالم، عامل و هادی شهدا و رزمندگان در این شهرستان شهیدپرور بسیار محسوس بوده و احساس غرور، شرافت و عزت از این حیث که امروز در خطه رزمنده‌پرور و ولایتمدار به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم که اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی روبه ازدیاد است.

امام جمعه گچساران ادامه داد: مردم گچساران به برکت خون پاک شهدا و قدوم عالم وارسته مجاهد حجت‌الاسلام متقی کاشانی همچنان با قدرت در برابر نیرنگ دشمنان ایستادگی می‌کنند.

حجازی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین یکمین سالگرد رحلت امام جمعه اسبق گچساران، بیان کرد: برگزاری تشییع جنازه بسیار آبرومندانه و قدرشناسانه و محبت مخلصانه مردم مومن گچساران، توجه به آیات و روایات بسیاری در مقام تجلیل از عالم بوده که به حق مردم این شهرستان در راستای این کار به خوبی حق مطلب را ادا کردند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به حضور سردار فضلی در این مراسم، عنوان کرد: دولت ایران به وجود چنین شخصیت‌هایی افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در واقع یک حرکت فرهنگی در جامعه است، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در یادواره‌ها و مراسم‌های گرامیداشت شهدا، قدرشناسی خوب و گام برداشتن در مسیر و سیره زندگی آن بزرگمردان و زنان تاریخ است.

امام جمعه گچساران یادآور شد: توجه و تأسی از رفتار و تفکر شهید در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان گام مهم و مؤثری در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و کج‌روی‌های فرهنگی است.

حجازی در پایان برگزاری یادواره شهدا را فرصت مغتنمی در جهت معرفی و شناساندن گوشه‌ای از فداکاری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: استمرار این‌گونه برنامه‌های فرهنگی امری ضروری برای تقویت و توسعه فرهنگ مبتنی بر ایمان و شهادت است.

گفتنی است؛ در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی نمایشگاه عکس شهدا و اثرات مخرب ناشی از دجال‌واره، خواندن همگانی آیت‌الکرسی به دعوت حاج صادق آهنگران جهت سلامتی سردار فضلی و رزمندگان و سپاهیان محافظ اسلام و کشور، مداحی و روضه‌خوانی حاج صادق آهنگران و حجت‌الاسلام متقی کاشانی برادرزاده امام جمعه اسبق گچساران و یادگار آن عالم وارسته، خاطره‌گویی و روایت‌گری سردار فضلی و پخش کلیپ‌ها و مستندات شهدا برگزار و اجرا شد.

DSC_0762 DSC_0765 DSC_0775 DSC_0776 DSC_0780 DSC_0783 DSC_0792 DSC_0794 DSC_0795 DSC_0797 DSC_0799 DSC_0809 DSC_0811 DSC_0812 DSC_0813 DSC_0816 DSC_0825 DSC_0826 DSC_0827 DSC_0829 DSC_0830 DSC_0833 DSC_0842 DSC_0838 DSC_0845 DSC_0847

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president