آوای جنوب

سرپرست ارشاد گچساران:

با توسعه فرهنگی می‌توانیم به توسعه اقتصادی، اجتماعی برسیم

نوروزیسرپرست ‌ارشاد ‌گچساران گفت: مسئولان باید بودجه پژوهش در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان را افزایش دهند تا اهالی فرهنگ و هنر بتوانند آثار بهتری تولید کنند.

آوای جنوب؛

امیرحسین نوروزی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: اساس کار اداره ‌ارشاد ‌بر پایه پژوهش و تحقیق بوده زیرا حوزه فرهنگ و هنر یک حوزه بسیار مهمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تولید آثار فرهنگی و هنری باید براساس تحقیق و پژوهش‌های مناسب و دقیق انجام گیرد، افزود: امروزه تحقیق و پژوهش در توسعه و پیشرفت همه جانبه یک جامعه نقش و تأثیر بسزایی دارد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد ‌گچساران با تأکید بر اینکه توسعه فرهنگی سبب توسعه همه جانبه در کشور می‌شود، عنوان کرد: در پژوهش و تحقیق به توسعه فرهنگی باید به طور جدی توجه شود.

نوروزی تصریح کرد: با توسعه فرهنگی می‌توانیم به توسعه اقتصادی، اجتماعی برسیم و این در گرو حمایت جدی مسئولان دستگاه‌ها از پژوهش و تحقیق است.

وی توجه جدی به پژوهش و تحقیق در حوزه فرهنگ و هنردر گچساران را امری بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: تولید آثار برتر در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان با پژوهش و تحقیق مناسب به دست می‌آید.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: اثری که در حوزه فرهنگ و هنر بدون پژوهش تولید شود، آن اثر شاید یک اثر مناسبی نباشد و در همین راستا ضروری است که به پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

نوروزی تأکید کرد: مسئولان باید بودجه پژوهش در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان را افزایش دهند تا اهالی فرهنگ و هنر بتوانند آثار بهتری تولید کنندض

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president