آوای جنوب

باوساطت ناحیه مقاومت بسیج گچساران: قاتل گچسارانی بخشیده شد

خانواده مکاریان از بهبهانی های ساکن گچساران در همایش پیشگیری از نزاع دسته جمعی در این شهرستان قاتل فرزند خود را بخشیدند.

آوای جنوب؛

عصر روز گذشته همایش پیشگیری از نزاع دسته جمعی با حضور اعضای شورای تامین گچساران، معتمدان وریش سفیدان ، ائمه جماعات مساجد ،امامان جمعه موقت یاسوج وگچساران و اقشار مختلف مردم در حسینه بهبهانی های گچساران برگزار شد.

دراین همایش چند نفراز علما سخنرانی ونقطه نظرات خود را در بحث پیشگیری ازنزاع دسته جمعی و برقراری صلح وآشتی بیان نمودند.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این همایش اظهارکرد: استفاده از ظرفیت افراد موثر و متنفذ در جامعه جهت کاهش واصلاح نزاع های دسته جمعی از موثر ترین راههای پیشگیری است که در همین راستا از علما، معتمدان محلی ، ریش سفیدان طوایف در این همایش دعوت شده بود.

وی افزود: هدف دیگر این همایش اصلاح وبرقراری صلح بین دو خانواده که ۸ سال پیش در یک درگیری قتلی بین آنها رخ داده بود، صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: با وساطت ناحیه مقاومت بسیج گچساران ونیز سایر علما ،مسئولین و ریش سفیدان به حمدالله موفق شدیم که بین دو خانواده را اصلاح وصلح وآشتی را بین آنها برقرار نماییم .

در پایان این مراسم خانواده مکاریان که از بهبهانی های ساکن گچساران هستند به احترام جمع حاضر در این همایش قاتل فرزند خود را بخشیدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president