آوای جنوب

باهنر: با اصلاح‌طلبان هرگز ائتلاف نمی‌کنیم

باهنردبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما ائتلاف با برخی دوستان اصولگرایی خود را به اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهیم و ممکن نیست بخواهیم با اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم، چرا که اختلاف سلیقه با اختلاف در مبانی قابل تفکیک است.

آوای جنوب؛

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسیر وحدت اصولگرایان امیدوارکننده است، گفت: اینکه، رقیب ما از ادبیاتی چون اصولگرایان تندرو، کندرو، معتدل و … برای شکاف در جبهه اصولگرایی استفاده می‌کند، نوعی تاکتیک انتخاباتی است که البته در همه جا مرسوم است.

وی درباره پاسخ جبهه پیروان خط امام و رهبری به اصلاح‌طلبانی که می‌گویند حاضرند با اصولگرایان میانه‌رو ائتلاف کنند، گفت: ما تنها با دوستان اصولگرای خود ائتلاف می‌کنیم؛ ما ائتلاف با برخی دوستان اصولگرای خود را که تندرو خطاب می‌شوند به اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهیم و ممکن نیست بخواهیم با اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: توصیه ما به سایر گروه‌‌‌های اصولگرا این است که به هیچ عنوان با رقیب ائتلاف نکنند، چرا که در انتخابات آتی، اصلاح‌طلبان رقیب ما هستند؛ همین اصلاح‌طلبان میانه‌رو هم وقتی به قدرت برسند رادیکال می‌شوند یا رادیکال‌ها را وارد میدان می‌کنند، بنابراین، اصولگرایان اختلاف سلیقه‌ را با اختلاف مبانی تفکیک خواهند کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president