آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه‌گذاران تعامل مناسبی ندارند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله مشکلات سرمایه‌گذاران نبود تعامل میان بانک‌ها و سرمایه‌گذاران است که امیدواریم این تعامل برقرار شود.

آوای جنوب؛

موسی خادمی صبح امروز در حاشیه چهل و ششمین دیدار عمومی خود با مردم، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: عمده مشکلات مردم به چند دسته تقسیم بندی می شود که به مهمترین این مشکلات می پردازیم.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم اشتغال است که شرایط مطلوبی در کشور و همچنین در استان وجود ندارد و به دنبال سرمایه‌گذاری در استان برای اشتغال هستیم.

خادمی با اشاره به دومین مشکل مردم، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است که توانایی خود فرد در اجرای خود طرح می تواند موثر باشد.

وی تصریح کرد: دولت تسهیلات لازم و روش‌هایی را پیش بینی کرد که کافی نیست و باید همکاری بیشتری با بانک‌ها داشته باشیم و بانک‌ها به هر دلایلی نمی‌توانند مشکلات سرمایه گزاران را رفع کنند.

خادمی افزود: بخشی از کسانی که مشکل دارند به دلایلی خارج از اراده خودشان است و امیدواریم با همکاری که با بانک ایجاد می‌شود عمده مشکلات سرمایه گذاران رفع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشی از مردم در حوزه فرهنگ دغدغه‌هایی دارند و در حد توان خود کمک‌های مالی را انجام می دهیم و بخشی از مشکلات مردم از حیطه اختیارات ما خارج است و مسئول اجرایی آن نیستیم که بهترین احساس برای ما خدمت کردن با کیفیت خوب و حل کردن مشکلات مردم است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president