آوای جنوب

بانوی گچسارانی برای چاپ کتاب شهدا نیازمند حمایت مالی است

حاتمیبانوی نویسنده و فعال سیاسی دوران ستم شاهی پهلوی گفت: دو کتاب با موضوع شهدای او با نام آیه های آسمانی و دیوان شعر دفاع مقدس برای انتشار نیازمند تامین هزینه مالی است که انتظار می رود مسئولین شهرستانی و استانی مانند استانهای دیگر در کنار ما باشند.

آوای جنوب؛

کوکب حاتمی که پنج سال از بهترین روزهای جوانی خود را در زندان های ساواک به سر برده است روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب آیه های آسمانی با موضوع خواب و رویاهای خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد تدوین، نگارش و آماده انتشار شده است.

این بانوی صبور که پیشین از این هفت اثر به صورت نظم و نثر درباره دفاع مقدس از او منتشر شده است، تصریح کرد: این آثار پس از تامین هزینه به زودی منتشر خواهد شد.

حاتمی که به دلیل شکنجه های فراوان در زندان ساواک دو سال در بیمارستان پهلوی سابق تهران که هم اکنون بیمارستان امام خمینی (ره) نام گرفته است، بستری بود، علت این بیماری طولانی را فراموشی ذکر کرد.

وی قرار دادن شاخه گل میخک در دست بیماران زندانی سیاسی و آماده کردن آنها برای دیدار با امام راحل را از خاطرات زیبای خود در بهمن سال ۵۷ بیان کرد و افزود: بالگرد امام خمینی (ره) بر فراز بیمارستان آمد اما به دلیل ازدحام جمعیت موفق به نشستن نشد.

کوکب حاتمی با اشاره به اهمیت خودباوری و حضور زنان در اجتماعات مختلف گفت: بانوان نقش اثرگذاری در توسعه ایران اسلامی دارند.

وی با یادآوری تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از بانوان خواست تا با مدیریت هنرمندانه و بهره وری از سبک زندگی اسلامی در توسعه میهن خود سهم بیشتری داشته باشند.

کوکب حاتمی که هم اکنون بیش از ۵۰ سال سن دارد در دوران جنگ تحمیلی نیز در پشت جبهه به عنوان نیروی پشتیبان نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president