آوای جنوب

مسئول امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران:

باشگاه نفت نظر مساعدی به ابقای چمنیان ندارد

ملک زادهمسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: طی هفته آینده با رایزنی با مدیرعامل باشگاه نفت و گاز در خصوص سرمربی جدید نفت گچساران تصمیم‌گیری می‌شود.

آوای جنوب؛

اسکندر ملک‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص عملکرد کادر مربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: متأسفانه عملکرد کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران بسیار ضعیف بود به‌ گونه‌ای که از ۱۱ بازی تنها ۱۱ امتیاز به دست آمد.

وی با اشاره به آخرین بازی نفت و گاز مقابل فولاد نوین اهواز افزود: شکست پرگل در این دیدار تنها به بی‌تدبیری سرمربی تیم آقای چمنیان برمی‌گردد زیرا در این دیدار جناح چپ حریف حملات زیادی را بر دروازه ما تدارک دید ولی هیچ تدبیری برای آن اندیشیده نشد.

مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در این بازی سرمربی می‌توانست با اقدامی جلوی این نفوذ‌ها و سانترهای خطرناک را بگیرد و‌لی هیچ اقدامی انجام نداد تا این‌که منجر به شکست سنگین تیم شد.

ملک‌زاده با بیان اینکه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه نفت و گاز نظر مساعدی به ابقای چمنیان ندارند، عنوان کرد: طی هفته آینده با رایزنی با مدیرعامل باشگاه نفت و گاز در خصوص سرمربی جدید تیم اقداماتی انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president