آوای جنوب

بازیکن سال قبل نفت گچساران باید به خدمت مقدس سربازی برود

۰۰۹۹۰۲۴۳دقایقی پیش سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح فهرست تازه ای از فوتبالیست هایی که کارت معافیتشان ابطال شده است را در اختیار رسانه ها گذاشت.

آوای جنوب؛

سایر بازیکنان: سیدمحمد حسینی(مس رفسنجان)، سجاد حیدری(مس رفسنجان)، ساسان شیرمردی(نفت‌مسجدسلیمان)، محمد کوتی(نفت‌مسجدسلیمان)، احمد بوعذار(استقلال‌اهواز)، حسین خسروی(نفت و گاز گچساران)، حمید طاهری(نفت آبادان)، حمیدرضا کلانتری(؟)، شهاب قنبری(استقلال‌خوزستان)، امین هاشمی(استقلال اهواز)، حامد منصورآبادی(مس سرچشمه)، مهدی زبیدی(فولاد نوین) و رضا جباری(استقلال اهواز)

همانطور که می‌ بینید ۴ تیم خوزستانی حاضر در لیگ های برتر و دسته اول بیشترین تعداد بازیکن دارای کارت معافیت مشکل دار را در اختیار داشته اند و البته با تصمیمات جدید ستادکل نیروهای مسلح مشخص نیست که چه اتفاقی برای آنها رخ خواهد داد.

احتمال محرومیت دوساله برای سربازان

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از احتمال محرومیت دو ساله بازیکنانی که کارت پایان کارت خدمت شان ابطال شده خبر داد.

موسی کمالی در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد نامه ای از فدراسیون برای تقسیم بازیکنان مشمول به دست شان نرسیده: اینکه می گویند فدراسیون به ستاد نامه ای مبنی بر اجازه حضور بازیکنان سرباز زده است درست نیست و تا این لحظه نامه ای به دست ما نرسیده است و فدراسیون درخواستی برای ادامه فعالیت بازیکنان در تیم های نظامی را نداده است.

وی با ذکر این نکته که کار این ستاد بررسی مدارک بوده، گفت: مراجع قضایی در این باره تصمیم گرفتند و رای به محرومیت بازیکنان داده اند و ستاد نیروی مسلح در رابطه اقدامی نکرده است.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان یک خبر بد دیگر هم برای بازیکنان مجرم داشت و اعلام کرد: اینکه اعلام شده احتمال شکسته شدن این حکم وجود دارد به این معنا نبوده که از محرومیت شان کم شود بلکه این محرومیت تا انتهای فصل است و احتمال تمدید این محرومیت برای فصل آینده نیز وجود دارد. استفاده از قید “فعلا” در حکم اعلام شده نیز به همین دلیل است.

فوتبالیست‌های سرباز تا پایان فصل محروم شدند

به موجب تصمیم سازمان نظام وظیفه عمومی، فوتبالیست‌هایی که با ارائه مدارک جعلی اقدام به دریافت کارت پایان خدمت کرده‌اند، تا پایان فصل حق بازی ندارند.
جالب اینکه فوتبالیست های خاطی باید خدمت خود را در یکی از یگان های تابعه نیروهای مسلح سپری کنند و احتمالا در دادگاه هم حاضر بشوند. این شوکی تازه برای فوتبال ایران است که بیش از سه ماه است مساله کارت های پایان خدمت تقلبی اش تبدیل به تیتر اول شده است.

نکته این است که در این اطلاعیه قید شده نفراتی که از شواهد جعلی برای دریافت کارت پایان خدمت استفاده کرده‌اند، «فعلاً» محرومند که این یک خبر شوکه کننده برای چهره‌هایی مثل آرش افشین، خلیل زاده ، سینا عشوری و … است که به تیم‌های نظامی پیوسته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president