آوای جنوب

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل ایتالیا به میدان می رود

سهیل صالحیبه گزارش آوای جنوب نفت و گاز گچساران: سهیل صالحی بازیکن گچسارانی تیم ملی فوتبال جوانان در بازی با ایتالیا در ترکیب این تیم قراردارد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، سهیل صالحی بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در مرحله نخست انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور توانست نظر مربیان را به سوی خود جلب کند در بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل ایتالیا حضور دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در خصوص بازی تیم ش مقابل ایتالیا اظهارداشت:روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان ایتالیا می رویم تا بازیکنان را از لحاظ فنی ارزیابی کنیم و در نهایت ملی پوشان نیز با رقابت پرداختن با حریف قدری چون ایتالیا، تجربه کسب کنند.

امیرحسین پیروانی افزود: تیم ملی جوانان ایران دو اردو دو روزه با حضور ۶۰ نفر از بازیکنان سراسر کشور برگزار کرد که در نهایت دور جدید تمرینات با حضور نفرات انتخاب شده از بعداز ظهر یکشنبه آغاز شده است.

پیروانی اظهارداشت: : در این اردو بیشتر بازیکنان نوجوان حضور دارند چرا که در بازی با تیم ملی نوجوانان ایتالیا باید بازیکنان زیر ۱۶ سال حضور داشته باشند. قطعا این ملی پوشانی که انتخاب می شوند بازیکنان نهایی تیم ملی جوانان در آینده نخواهند بود.

وی در پایان درباره برگزاری اردوهای انتخابی گفت: اردوهای انتخابی با هدف استعدیابی، توانایی بازیکنان، ارزیابی و سطح فنی ملی پوشان برگزار می شود و پس از گزینش نفرات نهایی، اردوهای اصلی تیم ملی جوانان آغاز خواهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president