آوای جنوب

بازگشت قهرمان طلایی کشتی فرنگی کشور به دهدشت+تصاویر

مهدی یونسی‌فر دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در میان استقبال مسئولان وارد دهدشت شد.

آوای جنوب؛

مراسم استقبال از قهرمان کشتی فرنگی جوانان عصر امروز در پلیس راه فیلگاه برگزار شد.۱۳۹۳۰۷۲۰۰۰۰۶۷۷_PhotoL

در این مراسم که فرماندار کهگیلویه، اعضای شورای شهر دهدشت، رئیس ورزش و جوانان، ورزشکاران و جمعی از مردم و علاقمندان به ورزش حضور داشتند موسیقی سنتی پخش شد.

مهدی یونس‌فر دارنده مدال زرین مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور به همراه مربی خود در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد دهدشت شد.

سید کرامت‌الله کریمی در آیین استقبال از این قهرمان ورزشی، کسب مقام قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی را به این جوان، خانواده وی، جامعه ورزشی و مردم شهرستان تبریک گفت.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: از کسانی‌ که در عرصه‌های مختلف برای شهرستان تلاش دارند و افتخارآفرینی می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

کریمی قهرمانان را مایه افتخار شهرستان خواند و افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان آمادگی دارد آنچه در توان دارد برای حمایت بی‌دریغ از فرزندان شایسته و موفق این دیار داشته باشد.

کریمی با ابراز امیدواری از درخشش قهرمان کشتی فرنگی در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: تجلیل از این جوان موفق را به صورت ویژه انجام خواهیم داد.

مهدی یونسی‌فر جوان دهدشتی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که ۱۷ و ۱۸ مهرماه جاری در همدان برگزار شده بود در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده و مدال طلا را برگردن آویخت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president