آوای جنوب

بازدید منتخب مردم گچساران و باشت از روستای آرو/ بررسی مشکلات روستایی/سید ناصر حسینی: به صورت سرزده از تمام روستاها بازدید خواهم داشت

آوای جنوب

سید ناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای آرو گفت: در راستای وعده هایی که به مردم داده ایم کارگروه هایی تشکیل خواهیم داد و برنامه‌ریزی که انجام گرفته به جهت رفع و بررسی مشکلات بازدید از روستاها را در دستور کار قرارمام گذاشته ایم.

وی ادامه داد: برنامه کاری من حضور میدانی در منطقه و دیدار با مردم و نشستن پای درد و دل آنها و بررسی مشکلات آنها خواهد بود .
سید ناصر حسینی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی که انجام خواهیم داد تیم های تخصصی در منطقه حضور پیدا خواهند کرد و در برنامه های بعدی گزارش روند کار بررسی خواهد شد.
منتخب مردم گچساران و باشت تصریح کرد: برخی از مشکلات در شهرستان و برخی در استان و برخی از مشکلات در تهران قابل حل خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که صورت گرفت مشکلاتی نظیر آب و بیکاری و …عنوان شد که تمام تلاش خود را بکار خواهم بست که در اولویت اول ظرفیت های منطقه شناسایی شود که تیم های تخصصی به مناطق فرستاده خواهد شد و شخصا تمام مشکلات را پیگیری خواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. خورشید گفت:

    آن شالله خداوند ایشان را که ب معنای واقعی هم سرباز وطن و هم شهید زنده میباشد را در این راه یاری کند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president