آوای جنوب

بازدید سرزده بازرس کل استان از کشتارگاه صنعتی دام و سردخانه ۲هزار تنی میوه شهر یاسوج/برخورد قاطع بازرسی کل استان با متخلفین بازار میوه شب عید

آوای جنوب

بازرس کل استان به صورت سرزده از بخشهای مختلف کشتارگاه صنعتی دام شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب؛ دکترمحمد مهدی صالحی به منظور بررسی و عرضه توزیع گوشت دام و طیور وتنظیم بازار از بخشهای مختلف کشتار گاه صنعتی یاسوج به صورت سرزده بازدید کردند.
وی در حاشیه این بازدید گفت: کشتارگاه ها یکی از مهمترین مکان هایی هستند که به طور مستقیم با سلامت افراد و جامعه در ارتباط بوده و نقش تعیین کننده ای در سلامت غذایی مردم دارد که چنانچه از استانداردهای اصولی و ذبح بهداشتی برخوردار نباشد سلامت مردم را به مخاطره می اندازند.
بازرس کل استان از غیر فعال بودن دستگاه های تصفیه پساب و خونابه این کشتار گاه به دلیل آلودگی های زیست محیطی گلایه کرد
دکتر صالحی در پایان ساماندهی نحوه توزیع به موقع و عادلانه را ضروری دانست و تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت پشتیبانی امور دام و دستگاه های متولی زیربط باید تمام تلاش خود را جهت افزایش ذخایر استراتژیک نهاده های دامی از جمله کنجاله سویا و ذرت انجام دهند.
برپایه این خبر؛ بازرس کل استان پیش از ظهر امروز به همراه سربازرس گروه زمین و مدیر کل جهاد کشاورزی استان و مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام ازبخش های مختلف کشتارگاه صنعتی یاسوج بازدید کردند.

بازدید بازرس کل استان از سردخانه ۲هزار تنی میوه شهر یاسوج/برخورد قاطع بازرسی کل استان با متخلفین بازار میوه شب عید

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز از سردخانه ۲هزار تنی میوه شهر یاسوج بازید کرد.
بر اساس این گزارش؛ دکتر محمد مهدی صالحی با حضور در سردخانه محل نگهداری میوه شرکت تعاون روستایی شهریاسوج از بخشهای مختلف این سردخانه بازدید نمود.
بازرس کل استان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه سال آینده به منظور تنظیم بازار میوه شب عید نظارت خواهیم داشت، تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با کسانی که در بازر آشفتگی ایجاد کنند برخورد قاطع می کنیم.
وی اظهار داشت: باید دستگاههای متولی امر از جمله سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و اصناف که ارتباط مستقیم با مردم و بازار دارند، به منظور رعایت حقوق مصرف کننده و اصلاح شیوه توزیع عادلانه نظارت ها را با جدیت و دقت بشتری انجام دهند.
انتهای پیام//

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president