آوای جنوب

بازدید سرزده بازرس کل استان از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/هشدار سازمان بازرسی به دانشگاه علوم پزشکی+ تصاویر

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب محمد مهدی صالحی شبانه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با هدف بررسی نحوه ارائه خدمت در بخش های درمانی از نزدیک  از روند ارائه خدمات به مردم بازدید کرد.

وی از بخش های درمانگاه سرپایی، اورژانس، کرونایی، اورولوژی، جراحی و مغز و اعصاب ، آزمایشگاه وتجهیزات پزشکی این بیمارستان بازدید و بر نحوه خدمات رسانی در این بخش های بیمارستان نظارت کرد.

بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه این بازدید و در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: رویکرد ما در سازمان بازرسی بعد نظارت است و در این رابطه هشدارها و آموزش‌های لازم را به دستگاه‌ها ارائه و در صورت عدم توجه، برخورد قانونی بر اساس قانون و مقررات انجام  می شود.

دکتر صالحی افزود: پزشکی و پرستاری از جمله شغلهای مقدسی است که اگر به تکالیف خودشان عمل نمایند، شغلی شریف و یک عبادت است بنابراین این مجموعه باید همه تلاش خود را جهت ارائه خدمت مطلوب به مردم بکار گیرند که این مهم می‌تواند امنیت روانی برای مردم ایجاد کند.

وی در خصوص بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در این بیمارستان، اظهار داشت: در این بازدید که از بخش های مختلف صورت گرفت، بعضی از بخش ها نقاط ضعف و کاستی هایی داشتند که سازمان بازرسی هشدارهای لازم  را طی نامه‌ای مکتوب به دانشگاه علوم پزشکی ارسال تا نسبت به حل آنها اقدام شود.

بازرس کل استان ادامه داد: همچنین نقاط مثبت و عملکرد مطلوبی نیز در این بازدید مشاهد شد که این نیز خود جای تقدیر و تشکر دارد و باید از آنها به صورت ویژه تقدیر کرد.

دکتر صالحی ضمن اشاره به مطالبات و انتظارات مردمی تاکید کرد: ایرادات مشاهده شده در حوزه درمان این بیمارستان تازمان رفع و اصلاح پیگیری خواهد شد و بازرسی کل استان ازتمامی حوزه های درمان در استان به صورت سرزده بازدید خواهدکرد.

وی بیان داشت :عمده نارضایتی و گزارش‌های مردمی از دانشگاه علوم پزشکی استان  در حوزه های مختلف ستادی و اداری است که باید هر چه سریعتر این مشکلات مرتفع گردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست، ضمن تقدیر از رویکرد بازرسی که بعد نظارتی است، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم می نماید.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: متاسفانه عمده مشکلات دانشگاه این است که اکثر مردم انتظار دارند فرزندان آنها در این دانشگاه استخدام شوند با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ظرفیت جذب این همه نیرو را ندارد، خواسته‌ ای غیرمنطقی است.

وی در پایان یادآور شد: تلاش می کنیم همه کاستی ها و ایراداتی که در حوزه ه های مختلف مطرح شد به نحو مطلوب  در کم ترین زمان اصلاح نماییم.

بر پایه این گزارش؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کردند.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president