آوای جنوب

باحضور مسئولان کشوری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج افتتاح شد

۱۳۹۳۰۹۰۵۰۰۰۶۲۳_PhotoLبه همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولان کشوری و استانی، نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج افتتاح شد.

آوای جنوب؛

بعد از ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی و کشوری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج همزمان با روز بسیج در محل مصلای امام خمینی این شهر افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج افتتاح شد
 در این نمایشگاه که تا روز ۱۱ آذرماه برپا خواهد بود آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌ فقیه در استان، سید موسی خادمی استاندار، سید امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نیابت از معاون فرهنگی وزیر ارشاد و امین کمالوندی مدیرکل ارشاد استان به همراه تنی چند از مسئولان استانی حضور داشتند.

در این آیین امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌خواستیم به دلیل مشکلات مالی و اعتباری این نمایشگاه را برگزار کنیم، اظهار کرد: اما با همتی که استاندار به خرج داد و کمکی که از سوی وی به ما شد توانستیم این کار را انجام دهیم.

کمالوندی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد ۱۰۶ ناشر مستقل، ۹ ناشر استانی، ۴۴ ناشر فروش متمرکز، ۷۶ نمایندگی و در کل ۲۳۵ ناشر حضور دارند، افزود: ۳۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب قرار می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه در سال گذشته ۴۴۰ میلیون تومان کتاب به خانه‌های مردم استان رفت، به بن‌های پرداخت شده در سال گذشته و مشکلات امسال در خصوص بن‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۲۰ میلیون تومان بن در اختیار افراد قرار گرفت ولی امسال تنها ۲۸۰ میلیون تومان بن صادر شده است.

در پایان این آیین مسئولان از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

 

انتهای پیام/۲۵۷۱/ط

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president