آوای جنوب

ایجاد مسیر دسترسی مناسب به بیمارستان بی‌بی حکیمه از اعتبارات داخلی شهرداری دوگنبدان/وقتی شهرداری کار اداره برق هم انجام می دهد

آوای جنوب 

شهردار دوگنبدان گفت: مسیر دسترسی مناسب به بیمارستان بی‌بی حکیمه از محل اعتبارات داخلی شهرداری صورت می‌گیرد.

ایجاد مسیر دسترسی مناسب به بیمارستان بی‌بی حکیمه از اعتبارات داخلی شهرداری دوگنبدان

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: از آنجا که بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) یکی از مراکز مهم درمانی در مقیاس شهری، فاقد جاده دسترسی مناسب و روشنایی مطلوب بود در این زمینه  شهرداری دوگنبدان  اقدام به ایجاد مسیر دستری مناسب و روشنایی نمود.

 وی ادامه داد:  احداث مسیر پیاده محور، بلوار دو بانده استاندارد رفت و برگشت به عرض ۳۰ متر، طول ۸۰۰ متر، جدول میانه و حاشیه ای  در مسیر منتهی به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون گچساران از محل اعتبارات داخلی سال گذشته صورت می‌گیرد.

شهرداردوگنبدان با بیان اینکه از آنجا که تامین روشنایی’، امنیت، سرزندگی واحساس آرامش) و در مقابل آن عدم تامین روشنایی’، زمینه ساز حوادث ترافیکی، فراهم شدن بستر جهت بزهکاری و کاهش احساس امنیت همشهریان را در بردارد، گفت: بهره برداری مناسب و در خور شان همشهریان از بلوار مذکور، پس از انجام عملیات عمرانی مستلزم تامین روشنایی است.

وی ادامه داد: در همین راستا بنا به رسالت ذاتی شرکت توزیع برق، براساس تبصره ۲ ماده ۱۱ قانون برق ایران و پیرو مکاتبات متعدد شهرداری دوگنبدان و عدم همکاری شرکت توزیع برق شهرستان گچساران جهت پروژه یاد شده،
باز هم شهرداری دوگنبدان از محل اعتبارات داخلی(از محل پرداخت عوارض پایانکار، پروانه ساختمانی و عوارض سالیانه و…) اقدام به تامین روشنایی بلوار مذکور نمود.

ظفری ابراز کرد:انشالله با مساعدت و همکاری بیش از پیش شرکت توزیع برق شهرستان جهت جابجایی پایه های بتنی مربوط به آن شرکت از درون مسیر ماشین رو به زودی شاهد آسفالت بلوار بی بی حکیمه خاتون (س) خواهیم بود.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که دستگاه‌های خدمات رسان از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی خود جهت رفاه و خدمت رسانی به همشهریان استفاده نمایند، شرایط برای شهرداری دوگنبدان جهت احداث تعداد بیشتر بلوارهای مشابه در سطح شهر فراهم خواهد شد.

ظفری عنوان کرد: انشاالله در آینده با همدلی و تعامل بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان، شاهد اجرای پروژه های عمرانی متعدد جهت رفاه هرچه بیشتر همشهریان در سطح شهر خواهیم بود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president