آوای جنوب

اگر مطمئن نبودم که دوبرابر دور گذشته رای می آورم اصلا کاندیدا نمی شدم/انتخاب ما بر اساس شایسته سالاری خواهد بود

به گزارش آوای جنوب سید قدرت الله حسینی کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت در نشست هم اندیشی جامعه پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان گچساران که در حمایت از ایشان تشکیل شده بود گفت: امروز درد دل ها و مشکلات شما را شنیدیم و از اینکه در جمع شما جامعه پزشکی حضور دارم تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: انتقادات شما نشان می دهد شما فقط و فقط برای دلسوزی و آینده نگری مردم نگران هستید و این همان سوگندی است که شما بر آن پایبند هستید.
این کاندیدای این دوره انتخابات گچساران و باشت تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاه و مقامی که باشد نیازمند شما جامعه پزشکی است و این نشان از جایگاه شما در جامعه است لذا این وظیفه همه مسوولان است که مشکلات شما را برطرف نمایند تا شما بدون از هیچ دغدغه ای به مردم خدمت رسانی نمایید.
حسینی گفت: نداشتن امنیت شغلی و مطالبات شما موجب می شود نتوانید آنگونه که باید در خدمت نیازمندان باشید و به وظایف خود عمل نمایید.

این کاندیدای انتخاباتی اظهار داشت: نبود امنیت شغلی موجب استرس به شما می شود و ما آمده ایم این مشکلات را درست کنیم و نگاهمان شایسته سالاری است.

حسینی خاطر نشان کرد: ما ثابت کرده ایم نگاهمان در دور گذشته هم شایسته سالاری بوده است و برخی نیز بر ما تاختند اما از آنها استفاده کردیم اما امروز مطمئن باشید یک نفر از این مدیران امروز گچساران و باشت در آینده نخواهند ماند رفتنی هستند و این به معنای آن نیست که ما تغییر رویه دادیم نه بلکه می دانیم انتخاب این مدیران بر اساس زنگ تلفن بوده است نه شایسته سالاری.

حسینی با اشاره به جلسات این دوره از هوادارانش اظهار داشت: مطمئن به شما می گویم اگر مطمئن نبودم که دوبرابر دور گذشته رای می آورم اصلا کاندیدا نمی شدم.

وی ادامه داد: امروز نگران امنیت شغلی شما هستیم و آمده ایم برای تغییر شرایط و به داد مطالبات و معیشیت شما برسیم.

به گزارش آوای جنوب، در این مراسم دکتر کریم رضایی از حامیان سابق تاجگردون به جمع هواداران سید قدرت حسینی پیوست.

همچنین عباس حسینی از چهره های اصلاح طلب و معاون سابق شبکه بهداشت باشت؛ ریحانه زارعی رئیس اسبق درمانگاه باشت کاویانی از قشقایی های گچساران و پاکدل از شبکه بهداشت و درمان و اعضای کلینیک دندان پزشکی فارابی گچساران نیز حضور و در حمایت از سید قدرت حسینی سخنرانی کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president