آوای جنوب

اولین یادواره شهدای رسانه‌ کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ دی‌ماه برگزار می‌شود

شهداشهدرئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استان در ۲۱ دی‌ماه همزمان با روز قشر رسانه خبر داد.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده امشب در جلسه شورای قشر بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر روزی بود که دانشجویان مقابل زیاده‌خواهی غرب ایستادند و از حقوق ملت ایران دفاع کردند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات و برنامه‌های در دستور کار بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: جامعه هدف بسیج رسانه به نسبت دیگر اقشار کمتر است لذا با توجه به نقش آفرینی رسانه در عرصه‌های مختلف یک رسانه می‌تواند جوابگوی ۱۰۰ دانشجو و دانش‌آموز و اقشار مختلف باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ نفر از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد را ساماندهی کردیم و برنامه داریم تا این تعداد را که بر اساس گزارش فرهنگ و ارشاد به ۵۰۰ نفر برسانیم، گفت: با توجه به ضرورت راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در شهرستان‌ها این ظرفیت وجود دارد که کار مقدماتی دفاتر دو شهرستان کهگیلویه و گچساران در حال انجام است.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و حمایت از اصحاب رسانه و قلم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و انتظار می‌رود خانه مطبوعات فعال‌تر عمل کند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اردوی رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از مراکز فرهنگی، علمی، تاریخی و برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی را یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: سهمیه این اردو ۲۰ نفر بوده که فعالان عرصه رسانه نیز به تهران اعزام می‌شوند.

این مسئول پیگیری تشکیل انجمن‌های رسانه‌‌ای را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در این حوزه وجود دارد که باید به نحو مطلوب ساماندهی شود.

وی در ادامه راه‌اندازی سایت بسیج رسانه را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این سازمان عنوان کرد و گفت: بسیج رسانه در بین اقشار مختلف استان در سال جاری مقام سوم را کسب کرد و در سطح کشور مقام نهم را به خود اختصاص داد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تشکیل حلقه‌های صالحین و پیگیری برای یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه بوده که در روز ۲۱ دی‌ماه همزمان با روز قشر رسانه نیز برگزار می‌شود.

حسین‌زاده راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه رسانه را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون این صندوق راه‌اندازی نشده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این خصوص همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا این مجوز را از دست ندهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president