آوای جنوب

اولین وقف سال ۹۴ کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس اوقاف گچساران

چرومیمدیر روابط عمومی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ثبت نخستین وقف سال ۹۴ توسط رئیس اوقاف گچساران بوده، گفت: این وقف در جهت ساخت مسجد بوده است.

آوای جنوب؛

رامین چرومی عصر امروز در حاشیه بازدید از آستان مقدس امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان، طرح نوروزی آرامش بهاری به صورت هدفمند در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در برخی امامزادگان نیز در حال برگزاری است.

وی طی این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مسئولان، خادمان و هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان، افزود: این بازدیدها در راستای بررسی و بازرسی از اجرای طرح آرامش بهاری در جهت اجرای خدمات هرچه بهتر به زائران و مسافران نوروزی با توجه به نقاط قوت و ضعف طرح مذکور است.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به مزیت‌های والای امر وقف، تصریح کرد: برپایی غرفه‌های همه واقف باشیم در امامزادگان شهرستان از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال جدید بوده است.

چرومی با اشاره به ثبت نخستین وقف سال جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس اوقاف و امورخیریه گچساران، بیان کرد: تلاش مسئولان اوقاف و امورخیریه استان بر شتاب‌بخشی به روند ثبت وقف‌های جدید با استفاده از کارشناسان دینی و برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه با آغاز سال جدید چشمگیر شده است.

این مسئول با بیان اینکه اولین وقف سال جدید در جهت احداث مسجد بوده است، عنوان کرد: این وقف توسط فرزین بهمنی‌آزاد رئیس اوقاف و امورخیریه گچساران با وقف یک قطعه زمین به مساحت ۲۵۰ مترمربع بوده است.

وی با بیان اینکه زمین وقف شده در مسیر جاده گچساران به بهبهان قرار دارد، خاطرنشان کرد: عملیات احداث این مسجد به نام حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) به زودی آغاز می‌شود.

چرومی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان در سال جدید، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان استان، ارتقاء‌بخشی به کیفیت این برنامه‌ها و نوسازی سایر بقاع متبرکه‌ای که آمادگی و موقعیت لازم جهت اجرای این طرح‌ها را نداشته، در اولویت‌ کاری این سازمان در سطح استان قرار گرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president