آوای جنوب

اولتیماتوم فرماندار بویراحمد به دستگاه‌های حفار مبنی بر ترمیم حفاری‌ها تا ۲۰ اسفند

یاری پور فرماندارفرماندار شهرستان بویراحمد گفت: به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی و با توجه به تاریخ اعلام ممنوعیت هرگونه حفاری دستگاه‌های حفار و خدمات‌رسان تا ۲۰ اسفندماه حفاری‌های موجود در سطح شهر را ترمیم کنند.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و سیل ورود گردشگران به شهرستان اظهار کرد: هرگونه حفاری از ۱۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

فرماندار شهرستان بویراحمد اذعان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی در جنوب کشور و شرایط آب و هوایی این شهرستان پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروز امسال شاهد ورود گردشگران زیادی به شهرستان باشیم.

یاری‌پور با بیان اینکه انجام هرگونه حفاری در سطح معابر شهری و ورودی‌ها چهره زشتی از شهر را به گردشگران معرفی می‌کند، گفت: به‌منظور جذب گردشگر و ورود مسافران نوروزی به شهرستان بویراحمد هرگونه حفاری از تاریخ‌‌های اعلام شده ممنوع می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی و با توجه به تاریخ اعلام ممنوعیت هر گونه حفاری دستگاه‌های حفار و خدمات‌رسان تا ۲۰ اسفندماه حفاری‌های موجود در سطح شهر را ترمیم کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه کارها و برنامه‌های بین دستگاهی باید به صورت تعاملی انجام شود، گفت: متاسفانه برخی مدیران در راستای انجام امور شهرستانی تعامل چندانی ندارند و تعامل را به معنای دیگر تعریف می‌کنند.

یاری‌پور به برنامه‌های کمیته حفاری در سال آینده اشاره کرد و گفت: اعضای کمیته در سال آینده گردش کاری داشته باشند و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برنامه‌ها را به جلو پیش ببرند و در صورت عدم همکاری با اعضا نیز برخورد شود.

فرماندار بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری خوب اعضای کمیسیون حفاری طی یک سال گذشته اذعان کرد: امیدواریم در سال آینده با مدیریت جهادی و عزمی راسخ در راستای رفع مشکلات و توسعه شهری این شهرستان گام برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president