آوای جنوب

اولتیماتوم رئیس صنعت، معدن و تجارت به واحدهای عرضه پوشاک در یاسوج

دیودیدهرئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتقادات بسیاری بر بازار پوشاک یاسوج وارد می‌شود، گفت: واحدهای عرضه پوشاک در یاسوج نسبت به ساماندهی وضعیت بازار پوشاک اقدام کنند.

آوای جنوب؛

داریوش دیودیده صبح امروز در نشست مشترکی با رئیس و اعضا هیئت مدیره اتحادیه پوشاک اتاق اصناف شهر یاسوج ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای ساماندهی به وضعیت بازار پوشاک تعیین کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه انتقادات بسیاری بر بازار پوشاک شهر یاسوج وارد می‌شود، افزود: نرخ بالای فروش و چند نرخی‌بودن معضل اساسی پوشاک شهر یاسوج است.

دیودیده اظهار داشت: در کنار این انتقادات، کیفیت نامطلوب و پایین پوشاک شهر یاسوج به‌طور کامل مشهود است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متاسفانه اغلب فعالان در صنف پوشاک فاقد آموزش‌های لازم جهت انجام کار هستند، تاکید کرد: این افراد بدون هیچ آگاهی از فرآیندهای فروش و سودهای معقول وارد بازار کار شده‌اند و همین مسئله بر مشکلات این بخش دامن زده است.

وی افزود: از طریق اتحادیه مربوطه تا آخر هفته اطلاع‌رسانی لازم در خصوص رعایت قوانین صنفی به تمامی واحدهای عرضه پوشاک شهر یاسوج صورت گیرد چرا که از هفته آینده تمامی توان حوزه بازرسی و اهرم‌های قانونی در خصوص سامان دادن به وضعیت نامطلوب پوشاک در شهر یاسوج به‌کار گرفته خواهد شد.

دیودیده با بیان اینکه اغلب متصدیان واحدهای پوشاک یاسوج تنها با هدف کسب سودهای نامتعارف وارد بازار کار شده‌اند، اظهار داشت: همین امر موجب شده نرخ پوشاک نسبت به استان‌های هم‌جوار بسیار نامعقول باشد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد این هشدار را به تمامی واحدهای متخلف داد گشت‌های مشترک بازرسی از هفته آینده به رصد میدانی بازار پوشاک خواهد پرداخت و واحدهای قانون‌گریز با جریمه‌های سنگین و پلمپ روبه‌رو خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president