آوای جنوب

اهتمام فرمانداری گچساران در راستای کسب رضایت مردم + تصاویر

فرماندارفرماندار گچساران گفت: تلاش مجموعه فرمانداری گچساران، برطرف کردن مشکلات مردم و مدیریت ادارات و نهادها در این راستاست.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بر قله‌های عزت و قدرت ایستاده است به لطف و ایثار ملت همیشه در صحنه و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: توجه و رسیدگی به مشکلت و درخواست های مردم از جمله وظایف اصلی مسئولان بوده زیرا فلسفه وجودی یک مسئولیت خدمت گزاری به مردم است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در همین راستا دیدارهای چهره به چهره و حضوری مردم گچساران در محل فرمانداری در هفته یک روز برگزار می شود تا درک و شناخت بیشتری از مشکلات موجود شهرستان و مردم ایجاد شود.

رحیمی با بیان اینکه به صورت معمول در هر هفته در روز دیدار مردمی افزون بر ۵۰ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره به بیان مشکلات خود می پردازند، گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب دسترسی آسان تر مردم به مسئولان شده و مسئولان نیز شناخت بهتری از مشکلات پنهان‌مانده به دست می آوردند.

فرماندار گچساران هدف از برگزاری این دیدارها را تکریم بیشتر مراجعه‌کنندگان و تسهیل در انجام خدمات دانست و افزود: باور و اعتقاد ما بر این است که ارباب رجوع ولی نعمت ما بوده و در این خصوص، تلاش باید بر برطرف شدن سریع‌تر امور باشد.

رحیمی معتقد است رعایت اخلاق اسلامی همچنین تکریم ارباب رجوع باید همواره سرلوحه و ملکه ذهن مسئولان باشد.

وی ادامه داد: در خصوص دیدارهای مردمی در محل فرمانداری گچساران مشکلات و درخواست ها دریافت و پس از بررسی و کارشناسی برای برطرف شدن به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه تلاش همه مجموعه فرمانداری گچساران انجام امور و رسیدگی به مشکلات و نیازمندی‌های مردم گچساران است، خاطرنشان کرد: در این خصوص برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته که می‌توان از آن جمله بازدید سرزده از ادارات در راستای مشاهده عملکرد مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم را نام برد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president