آوای جنوب

انقلاب اسلامی، انقلاب رویش‌ها است/ حساب ترسوها و ریزش ها جداست

به گزارش آوای جنوب ،مراسم گرامیداشت شهدای قیام مردمی ۱۹آبان ۵۷درگچساران با حضور مسئول راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی،خانواده های معظم شهداء و با مداحی “مهدی حیدری ” در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

آوای جنوب

سخنران مراسم ۱۹ آبان گچساران گفت:باید بدانیم به جای ریزش‌هایی هم چون نخست وزیرها و رئیس مجلس و قائم مقام ها رویش‌هایی در انقلاب اسلامی داشته ایم

سید محمد هاشمی،مسئول ستاد راهیان نورشهید صیاد شیرازی و شهید باقری در این آیین گفت:بروز و ظهور انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز شد،در حالی که رسول الله (ص)در ۱۴۰۰سال پیش این وعده را به این ملت بزرگ ایران اسلامی داده بودند.

وی افزود:به قول آن آمریکایی منصف که گفته بود اگر ۵۰۰سال هم بگذرد دنیا هرگز شخصیتی مثل خمینی کبیر را به خود نخواهد دید؛بنابراین حضرت امام راحل مردم را دعوت به حق کردند تا چنین انقلاب بزرگی را رقم بزنند و بسی جانفشانی ها و رشادت ها صورت گرفت تا این انقلاب به پیروزی برسد.

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت:وقتی که انقلاب ایران اسلامی به پیروزی می رسد،اما تندبادها و گردبادها علیه انقلاب شروع می شود و منافقین ،دشمنان و خاصه استکبار جهانی و در راس آمریکای جنایتکار فتنه ها می ریزند و توطئه ها می کنند ،اما قرار نیست که در این انقلاب حتی یکقدم هم عقب برویم.

 این سخنران ادامه داد: باید بدانیم به جای ریزش‌هایی هم چون نخست وزیرها و رئیس مجلس و قائم مقام ها رویش‌هایی داشته ایم.

هاشمی  با اشاره به اینکه نباید کربلای ۴ و ۵ را فراموش کرد، خاطرنشان کرد: حساب ترسوها و ریزش ها جداست و مقام معظم رهبری  بیان دارند که ما فعلا با اینها کاری نداریم و اما ما باید به راهمان ادامه دهیم.

وی افزود:وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد همه و همه در دفاع جانانه از انقلاب آمدند و خانواده هایی با چند شهید در کشور داریم درحالی که یک خانواده سنی مذهب با ۶شهید هم داریم که این جانفشانی‌ها همان مقدمه ای برای ظهور حضرت حجت (عج) است.

هاشمی اظهار کرد:خیلی از خانواده های این مملکت فقط یک فرزند داشتند و آن را هم تقدیم انقلاب اسلامی کردند،همیشه یادمان باشد که مدیون خون شهداءهستیم و امروز هر چه داریم از برکت خون شهداءو خانواده شهداء است.

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت:۱۴قرن پیش خداوند وعده انقلاب این مملکت را داده است وشهداء به خوبی نقش شان را ایفا کردند؛ پس ببینیم جایگاه ما در این پازل ولایتمداری کجاست؟که باید حواسمان خوب جمع باشد که بیراهه نرویم.

وی افزود:آبروی زینب کبری سلام الله علیها را مادران شهدای ما خریدند،قرار نیست این ملت از چیزی بترسند و حساب منافقین،ترسوها،غربزدگان،اختلاس گران و …از حساب این ملت جداست.

هاشمی اظهار کرد:تحفه شهداء امروز در دستان شماست،امروز فرزندان این ملت زمینه ساز ظهور مهدی (عج)هستند،پس باید خیلی حواسمان جمع باشد و این لطف خداوند است که ما ایرانیان زمینه ساز ظهور منجی هستیم.

نامگذاری گچساران به روز ۱۹ آبان / ادامه دهنده راه شهدا باشیم

امام جمعه گچساران گفت: گاه‌گاهی می‌گویند چه روزی را روز گچساران انتخاب کنیم که باید گفت چه روزی بهتر از روز ۱۹ آبان که روز شهدای این شهرستان است.

نامگذاری گچساران به  روز 19 آبان / ادامه دهنده راه شهدا باشیم

به گزارش آوای جنوب از گچساران، یادواره شهدای قیام خونین ۱۹ آبان سال ۱۳۵۷ شهرستان گچساران  پیش ازظهر امروز در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام سید امین الله حجازی اظهار کرد:اگر دشمن در برون و درون کشور فکر می‌کند می تواند حرکتی انجام بدهد کور خوانده است.

وی ادامه داد: امروز پیام شهدای ۱۹ آبان همین است که راه آنها را باید  ادامه داد و هنوز همان روحیه در بین جوانان ما وجود دارد.

  امام جمعه گچساران با اشاره به هفته وحدت گفت:به روایتی امروز آغاز هفته وحدت است و بدانیم که دشمن در حال تفرقه و نفاق است و باید حواسمان باشد آب به آسیاب دشمن نریزیم.

 حجازی با بیان اینکه در هفته وحدت باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: گاه‌گاهی می‌گویند چه روزی را روز گچساران انتخاب کنیم که باید گفت چه روزی بهتر از روز ۱۹ آبان که روز شهدای این شهرستان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    عارف شرافتی شرکت نکرده؟ اولین باره که در چنین مجالسی حضور نداره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president