آوای جنوب

انتقام‌جویی عروس خانواده از خواهر شوهر در کهگیلویه‌ و بویراحمد

آوای جنوب

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: عروس خانواده که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خواهر شوهر خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش آوای جنوب سرهنگ سید مهدی عمران فر رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و بررسی های به عمل آمده متهم در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ عمران فر ادامه داد : متهم که زن برادر شاکی بود در ابتدا منکر هر گونه اتهامی شد اما در مواجه با مدارک و ادله جرم لب به اعتراف گشود و گفت به دلیل اختلافات خانوادگی که با شوهرم پیدا کردم و دخالت‌های بی جای خواهر شوهرم در زندگی مشترک با همسرم، از روی ناراحتی و عصبانیت اقدام به انتشار تصاویر شخصی خواهر شوهرم در شبکه اجتماعی کردم.

این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت در صورت امکان به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president