آوای جنوب

انتقاد مردم از پروازی بودن برخی مدیران باشت

مردم شهرستان باشت بارها خواستار اسکان مدیران شهرستانی در باشت شده‌اند اما متأسفانه تاکنون تنها تعداد انگشت شماری از این مسئولان در باشت سکونت یافته‌اند…

مردم شهرستان باشت بارها خواستار اسکان مدیران شهرستانی در باشت شده‌اند اما متأسفانه این موضوع مورد بی‌توجهی مسئولان استانی واقع شده و تاکنون تنها تعداد انگشت شماری از این مسئولان در باشت سکونت یافته‌اند.

آوای جنوب؛

طی چند ماه اخیر در پی اعتراضات حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبودی امام‌جمعه باشت نسبت به سکونت نداشتن قریب به ۷۰ درصد مسئولان شهرستان باشت در این شهر خبرهای متعددی مبنی بر پروازی بودن مسئولان شهرستان باشت منتشر شد که قطعأ به گوش مسئولان استانی نیز رسیده است.

مسئولان باشتی وقتی از شعار اقتصاد مقاومتی استقبال می‌کنند پس می‌توانند با سکونت یافتن در باشت به این شعار تا حد زیادی تحقق بخشند چراکه استفاده نامناسب از اموال بیت‌المال خود با این شعار مغایرت دارد.

مردم شهرستان باشت بارها خواستار اسکان مدیران شهرستانی در باشت شده‌اند اما متأسفانه تاکنون تنها تعداد انگشت شماری از این مسئولان در باشت سکونت یافته‌اند.

حال این موضوع در ذهن مردم باشت نقش بسته که اگر شهرستان باشت فضای مناسبی برای سکونت نیست پس مدیریت در این شهرستان معنی ندارد و لازم است مسئولان استانی برای این مسئله چاره‌جویی کنند و برای سکونت مسئولان باشتی در این شهر زمینه را فراهم کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بهنام عکاشه گفت:

    تبریک میگم به آقای کاظم پور که اولین بار تصمیم گرفتن سایتی رو برای دو استان کار کنن.
    بویژه لوگویی که دارید خیلی زیرکانه و عالی طراحی شده.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president