آوای جنوب

انتقاد تند نماینده سابق گچساران و باشت از استاندار و مدیران استان/طعنه تاجگردون به روشنفکر و موحد

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی انتقاد کرد.

به گزارش آوای جنوب غلامرضا تاجگردون  نماینده سابق گچساران و باشت در  مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی انتقاد کرد.

وی  با قرار دادن چند عکس از پروژه های نیمه تمام گچساران در صفحه شخصی اش نوشت؛جناب آقای استاندار محترم و مدیران کل استان ،این فقط  چند پروژه در سطح شهرستان گچساران است که کلا تعطیل هستند و همه هم دارای اعتبار بودند.

تاجگردون  در ادامه  نوشته  است:همه این پروژه ها را می توانست در هفته دولت  و یا نهایت تا پایان سال افتتاح کرد.

وی همچنین گفته است؛دلتان را خوش کرده اید به آسفالت چند خیابانی که از قیرهای  مجانی سال گذشته  که در مخازن مانده است و  قسمت های از آن را هم نمی توان بیرون آورد.

نماینده سابق  مردم گچساران و باشت  در مجلس شورای اسلامی  افزوده است:درست است کار عمرانی وظیفه دولت است و نماینده کاره ای نیست و شما هم به مردم قول داده اید کارهای گچساران و باشت  را انجام بدهید،اگر کمک خواستید چند نماینده منجمله نماینده های محترم استان که گفته بودند کارهای گچساران و باشت را پیگیری می کنیم از آنها  کمک بگیرید و آنهایی هم که کار نمی کنند به قول معاون محترمتان دمشان را بگیرید و از استان بیرون بیندازید، تا مردم شریف گچساران و باشت  دلسرد نشوند،البته مواظب باشید اشتباهی نیندازید، چون اخیرا می بینم بعضی برای رد گم کردن اشتباهی می گیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president