آوای جنوب

انتقادتندیک روحانی به استاندارکهگیلویه وبویراحمد: مدیران شما بر اساس قوم‌گرایی و خویشاوندی انتخاب می‌شود

برخی از مدیران ضعیف هستند و مدارکشان با پست‌های آنها هم‌خوانی ندارد

نشست مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست موسی خادمی استاندار برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این نشست که معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، برخی مدیران و کارکنان استانداری در این جلسه مطالبی را مطرح کردند.

محمود راستین کارشناس تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مظلومیت دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و انتقاد از مدیرانی که جرأت دفاع از دولت را ندارند، بیان کرد: آقای استاندار مدیران شجاع را برای پست‌ها بگمارید تا جرأت دفاع از دولت را داشته باشند.

این کارشناس استانداری تاکید کرد: مدیران از عملکرد دولت تدبیر و امید دفاع نمی‌کنند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام آیت‌الله عبدی‌پور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کرد و گفت: بنده یک شناسنامه دارم و آن هم شناسنامه جبهه پایداری است.

این کارشناس استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با انتقاد از مدیرانی که هر روز با یک جریان سیاسی هستند، بیان کرد: مثل برخی از مدیران دولت تدبیر و امید پنج شناسنامه ندارم.

حجت‌الاسلام عبدی‌پور با بیان اینکه اگر بنی‌صدر رئیس جمهور بود، برخی از مدیران فعلی را انتخاب نمی‌کرد، افزود: برخی از مدیران ضعیف هستند و مدارکشان با پست‌های آنها هم‌خوانی ندارد.

وی خطاب به استاندار گفت: متاسفانه درفضای عمومی احساس می‌شود، بیشتر مدیران شما بر اساس قوم‌گرایی و خویشاوندی انتخاب می‌شود.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از استاندار و معاون سیاسی استاندار به خاطر حضور حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در یاسوج، گفت: ما حزب‌الله اجازه ورود فتنه‌گران را به استان نمی‌دهیم.

عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.

وی دولت را بی‌تدبیر و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را بی‌سواد خواند.

قلندر حسن‌پور معاون مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه در واکنش به صحبت‌های عبدی‌پور گفت: اصولاً شما طرفدار جبهه پایداری هستید که از قبل برچسب‌هاتون توی جیب‌تان است و کاسب فتنه شدید.

حسن پور گفت: چرا هشت‌سال در برابر غارت ملت و اختلاس هزار میلیاردی سکوت کردید. شما طرفدار گروهی هستید که جز دروغ و تهمت به هیچ چیزی اعتقاد ندارند.

چند لحظه‌ای درگیری لفظی بین حجت‌الاسلام عبدی‌پور و حسن‌پور بوجود آمد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای منتجب‌نیا به هیج‌وجه به نیروهای حزب‌اللهی توهین نکرد و آقای منتجب‌نیا سوء استفاده از دین و اسلام را هشدار داد.

فتاح محمدی نیز گفت: در چارچوب قانون اساسی همه می‌توانند نظرات خود را بیان کنند.

محنایی معاون توسعه منابع انسانی نیز تاجگردون را افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و در دفاع از دولت مطالبی را بیان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در پاسخ به سخنان حجت‌الاسلام عبدی‌پور، اظهار کرد: این دولت از همه جریان‌های سیاسی در سطح مدیران استفاده کرد، بطوریکه در گذشته ۱۰ فرماندار دولت اصلاحات را در یک اتاق قرار دادید و حتی اضافه‌کاری هم به آنها نمی‌دادند و فقط کارشون روزنامه خواندن بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president