آوای جنوب

انتقادات امام جمعه باشت به استاندار/ تا کنون ۳ مرتبه به استاندار گفته ام

مسئولان باشت هر روز از سوخت و ماشین بیت المال استفاده می‌کنند و این درست نیست که پس از تعطیلی ادارات شهرستان را ترک کنند

امام جمعه باشتامام جمعه باشت گفت: متأسفانه ۹۵ درصد مدیران در این شهرستان پروازی هستند و این یک معضل بزرگی است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران درباره موضوع مدیران پروازی در باشت، اظهار کرد: انتقادات من در مورد مدیران پروازی در شهرستان باشت همچنان بر جای خود باقی مانده و من نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ مرتبه این موضوع را با استاندار در میان گذاشته‌ام، افزود: یک بار نیز در خطبه‌های نماز جمعه اعتراضاتی داشتم و من این موضوع را همچنان پیگیری می‌کنم.

امام جمعه باشت با بیان اینکه نبودن مدیران در باشت در زمان غیر اداری کار درستی نبوده و خلاف است، گفت: معمولا پس از تعطیلی ادارات در عصر، مدیران شهرستان را ترک می‌کنند و هر روز در زمان عصر تنها ۳ مدیر در شهر می‌مانند.

عبودی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از مدیران در باشت پروازی هستند، تصریح کرد: مسئولان باشت هر روز از سوخت و ماشین بیت المال استفاده می‌کنند و این درست نیست که پس از تعطیلی ادارات شهرستان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه همچنان روی موضع خود هستم و این موضوع را پیگیری می‌کنم، افزود: از استاندار درخواست دارم که این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president