آوای جنوب

انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توسط غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر معرفی و به جای داود راهزادی منصوب می‌گردد.

داوود راهزادی از مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشت که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدید این شرکت را انتخاب کرد و به زودی معرفی و منصوب می گردد.

آوای جنوب : امروز عصر جمال معتمدی زاده معاونت برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر به بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب خواهد شد.

مهرماه ۹۹ وزارت نیرو با صدور فراخوان‌هایی از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد» دعوت کرده بود. داوود راهزادی مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدیدی برای این شرکت انتخاب کرده است.

راهزادی در دو سال اخیر دچار حاشیه‌های زیادی شد که یکی از مهمترین آن‌ها انتقاد از استخدام‌های خارج از عرف و سفارشی عنوان شده است.

جمال معتمدی زاده دارای سابقه مدیریت برق شهرستان گچساران، معاون مهندسی و برنامه ریزی و قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حراست و معاون برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز را در پرونده خود دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی دکترای برق قدرت بوده و از افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) می‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president