آوای جنوب

احمد خورشیدی : حضور ظریف در پاریس کاری نابجا در سپهر سیاسی کشور بود

حضور ظریف در پاریس مرکز هجو اسلام کاری نابجا در سپهر سیاسی کشور بود

۱۱۱دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: حضور ظریف در پاریس مرکز هجو اسلام کاری نابجا در سپهر سیاسی کشور بود.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب با بیان اینکه فرانسه به مانند سایر کشورهای استکباری این روزها به مکانی برای توهین به اسلام و مقدسات اسلامی مبدل گشته اظهار کرد: این توهین حساب شده و برنامه‌ریزی شده میان سران استکبار جهانی بود.

وی افزود: فرانسه برای توهین به اسلام از جیب خود هزینه کرد و همه برنامه‌هایی که اتفاق افتاد از پیش طراحی شده و با برنامه‌ریزی دولت فرانسه و سایر دشمنان اسلام صورت گرفت.

وی در این میان موضع‌گیری مسلمانان آزاده جهان را بسیار خوب و از روی غیرت دینی و ارزشی آنها دانست و گفت: جمهوری اسلامی نیز به مانند همیشه مواضع اصولی و اسلامی و انقلابی خود را داشت.

خورشیدی‌آزاد اما سفر وزیر امور خارجه را در این بین به پاریس که مرکز هجو اسلام و نبی اکرم بود در سپهر سیاسی کشور کاری نابجا دانست و گفت: در حالی که باید فابیوس وزیر خارجه آنها به محل مذاکرات می‌آمد ظریف به محلی رفت که در آنجا به مقدسات اسلامی اهانت شده بود.

وی گفت: امیدواریم که این کار وزیر امور خارجه از روی ندانم‌کاری بوده باشد زیرا چشم امید همه مسلمانان جهان به حرکت مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

خورشیدی‌آزاد برخی اقدامات دیگر از جمله در فضای رسانه‌ای را حرکتی خزنده تلقی کرد و گفت: همه این اقدامات به اصطلاح رسانه‌ای از شارلی‌ابدو تا مردم امروز از نظر ما محکوم است.roozgozar.com-0005

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمد فرهمندیان گفت:

    درود بز حاج احمد خورشیدی

  2. حق طلب گفت:

    ادامه مذاکرات دیگر صلاح نیست غربی ها به همه اطلاعات دست یا فتند همه حرفهای عراقچی وتخت روانجی تکراری است هزینه سفرها به زنو و وین برای مذاکرات سراسر ضرر است

  3. ایل قشقایی گفت:

    اقای خورشیدی تمامی دوستان شما در دوره قبل که سر از زندان در اوردند برای ایران زشت نیست فعالیت ظریف زشت شد

  4. ترک همیشه سرافرازقشقایی گفت:

    آقای خورشیدی آیاحرفهای شمادیگردراین مملکت خریدار دارد؟؟؟
    احترام مردم به شمادر دورقبل بخاطربرادران شهیدشمابود…

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president