آوای جنوب

واکنش آیت‌الله ملک‌حسینی به اظهارات منتجب‌نیا

امیدوارم که استغفار کرده و حرف خود را اصلاح کنند

هیچ آدم عاقل و دیندار و فرهیخته یک عمل شنیع را به حزب‌الله نسبت نمی‌دهد

ملک حسینینماینده ولی‌‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتساب اسیدپاشی به جوانان حزب‌الهی خیانت و جفای به همه دینداران است.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در زمینه اسیدپاشی که در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شده، چیست، اظهار کرد: این صحبت‌ها بسیار کار زشت و ناپسندی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هیچ آدم عاقل و دیندار و فرهیخته یک عمل شنیع را به حزب‌الله نسبت نمی‌دهد.

وی گفت: احساس می‌کنم اشتباه لسانی است و اگر نیست باید اصلاح کنند خود و فکرشان را زیرا حزب‌الله بر پایه ارزش‌های دینی شکل می‌گیرد و این عمل و رفتار ضد ارزشی رفتار حزب‌الله نیست.

ملک‌حسینی ادامه داد: اگر به نام حزب‌الله صورت گرفته دو خیانت است یکی خیانت اسیدپاشی و دوم خیانت انتساب عمل به حزب‌الله یعنی رفتاری که وانمود کند این کار رفتار حزب‌الله است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اما خیانت سوم در صورت بیان چنین اظهاراتی که خوش باورانه کسی ادعا کند این رفتار بچه‌های حزب‌الله بوده جفای به بچه‌های پاک و جفای به حزب‌الله و به هر دینداری است و امیدوارم که راست نباشد و اگر راست باشد امیدوارم که استغفار کرده و حرف خود را اصلاح کنند.

به گزارش فارس، رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج در اظهاراتی تأمل‌برانگیز این گونه گفت که « وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش ۳۰ بیرون است روی صورتش اسید بپاشند».

وی همچنین مدعی شد که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ساقط کردن دولت هستند.

این اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی واکنش‌های زیادی را در استان به دنبال داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president