آوای جنوب

امام جمعه یاسوج خواستار تسریع در برخورد قاطعانه با مسببین حادثه هولناک شهر یاسوج شد

چرا باید اجازه داده شود افراد با حمل اسلحه موجبات خودکشی و دیگرکشی را در استان فراهم کنند

امام جمعهامام جمعه یاسوج از مسئولان انتظامی و قضایی خواستار تسریع در رسیدگی و برخورد قاطعانه با مسببین حادثه هولناک ۲۱ رمضان شهر یاسوج شد.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به روز قدس و اهمیتی که این روز در سرنوشت جهان اسلام دارد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل اظهار کرد: آن حضرت برای ایجاد اتحاد بیشتر میان جهان اسلام چنین روزی را نام نهاد و بنا گذاشت.

وی به تأثیری که روز قدس تاکنون در مقابله با رژیم صهیونیستی داشته اشاره کرد و گفت: مسلمانان جهان با این روز هرگز فلسطین و مظلومیت مردم آن را از یاد نبرده‌اند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: مسلمانان نه تنها در این روز جنایات رژیم جعلی را همواره به خاطر می‌سپارند بلکه در روز قدس ماهیت استکباری حامیان رژیم صهیونیستی هم مرور می‌شود.

آیت‌الله حسینی با قدردانی از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شکل‌گیری روز قدس تاکنون، اظهار کرد: مردم استان ما در حماسه‌های حضور، در کشور همواره پیشرو بوده‌اند و امسال نیز با شکوه‌تر از هر سال فریاد صهیونیسم ستیزی و استکبارستیزی سر دادند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن روز قدس با مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: تیم مؤمن و متعهد مذاکره کننده هسته‌ای خطوط قرمز نظام را رعایت کرده و فرامین رهبری را در مذاکرات هسته‌ای اجرا می‌کنند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: مردم و مسئولان و تیم مذاکره کننده یک قدم از خطوط قرمز ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی سپس با یادآوری روز کشف حجاب و با توصیه اکید اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، یکی از اقدامات مهم در راستای اجرای این دو فریضه الهی را توجه به موضوع حجاب و برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی دانست.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با محکوم کردن حادثه هولناک روز ۱۷ تیرماه شهر یاسوج اظهار کرد: مسئولان باید بررسی کنند که چرا چنین افرادی بتوانند با خود سلاح حمل کنند.

وی گفت: اگر سلاح مجاز بوده چرا باید در دست چنین افرادی گذاشته شود و اگر سلاح غیر مجاز بوده چرا باید اجازه دهند که افراد آن را حمل کرده و چنین حادثه هولناکی را رقم زنند که وجهه شهر و دیار ما را زشت کرده است.

حسینی بیان کرد: چرا باید اجازه داده شود افراد با حمل اسلحه موجبات خودکشی و دیگرکشی را در استان فراهم کنند.

امام جمعه یاسوج با درخواست از مسئولان دستگاه قضایی و ناجا برای تسریع در به سرانجام رساندن این پرونده، خاطرنشان کرد: این افراد با چنین کارهایی استان ما را بدنام می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president