آوای جنوب

امام جمعه گچساران: رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب اصلح/ هر برگه رای تیری به قلب دشمن است

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب، مراسم سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره)،بزرگداشت قیام ۱۵خرداد و اربعین شهادت سردار حجازی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در این مراسم گفت: امام راحل شخصیتی بودند که جهان را متحول کردند و شرق و غرب عالم و اندیشمندان بزرگ همچنان درباره شخصیت والای حضرت امام مطالعه می کنند، حضرت امام راحل به طور کامل بر هوای نفسشان غالب بودند و اینگونه بود که با رژیم منحوس پهلوی به مبارزه برخاستند.

وی افزود: آنچه که به انسان شوکت ، جبروت و عزت می دهد غلبه برهوای نفس است که حضرت امام راحل  در این باره فرمودند  ولایت فقیه ادامه ولایت رسول الله است و اینکه دشمن این همه کینه و دسیسه می کند به خاطر جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی است که خاری بر چشم استکبار جهانی است.

حجازی تصریح کرد:اگر کسی دنبال رشد اخلاقی و عزت باشد باید مطیع امر ولی فقیه باشد و امروز امتحان بزرگی داریم و دشمنان به روش های مختلف به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه هستند و تلاش دارند انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهند که در یک کلام به دنبال عدم تحقق مشارکت حداکثری است.

امام جمعه گچساران در ادامه بیان کرد: هرچند مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان وجود دارد و افرادی هم به این ملت بزرگ خیانت کردند،اما نباید باعث شود که ملت از اهداف و آرمان هایش نیز دست بکشد، که به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری به دشمنان خواهند زد.

وی افزود:اگر کسی حتی وطن پرست است و عِرق ایرانی دارد پس وظیفه شرعی و قانونی و ملی او خواهد بود که در انتخابات شرکت خواهد کرد.

حجازی تصریح کرد:سردار حجازی مسئولیت های بزرگی در سپاه پاسداران داشتند و به تعبیرمقام معظم رهبری؛ مدیریت قوی، تهدیب نفس و جریان شناسی از ویژگی های بارز سردار حجازی بود،سردار حجازی ها جریان شناس و دشمن شناس بودند و در حقیقت آن جریانی که باعث اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و مقاومت بزرگ اسلام را شکل داد همان جریان اتصال به خداوند ،غلبه برهوای نفس و آخرت اندیشی است.

امام جمعه گچساران ادامه داد:جنگ ما امروز با دشمن جنگ انتخابات است و هر رای ما تیری بر قلب دشمنان خواهد بود، بنابراین انتخاب اصلح می تواند مشکلات مملکت را برطرف کند و جلوی فسادها، رانت خواری ها، اختلاس ها و دیگر مشکلات ‌را بگیرد.

به گزارش‌آوای جنوّف عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفر صادق علیه السلام پایان بخش این مراسم معنوی در گچساران بود.
تصاویر این مراسم را در ادامه مشاهده کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president