آوای جنوب

امام جمعه گچساران: دشمن واقعی مردم ایران آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی هستند

آوای جنوب

امام جمعه گچساران گفت: کسانی که به نوعی فریب خوردید بفهمید جایگاه نیروی انتظامی مهم‌ است درحالی که این آرامش و امنیت به تلاش نیروهای مسلح ما بدست امده،دشمن واقعی مردم نیز آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.

دشمن واقعی مردم ایران آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد:امام حسین ع در روایتی فرمودند دشمن می خواهد خون مردم ریخته شود تا موانع سر راهشان نیز برای رسیدن به امیالشان برداشته شود،که مومن باید در این زمینه هوشیار باشد.

حجت الاسلام حجازی گفت: همه نظاره کردیم که عظمت وشکوه اربعین امسال را هیچ رسانه ای توان نمایش آنرا نداشت و هرکسی به نوعی به زوار حسینی در عراق پذیرایی و خدمت رسانی می کردند و این مهم بخشی از عظمت راه امام حسین ع است.

وی افزود:درجریان زلزله هایتی ارتش آمریکا گزارش داد که ظرف پنج ماه ۹میلیون غذا داده اما دراربعین بیش از ۵۰۰میلیون پرس غذا به زوار اربعین داده شد که این اقدام بی نظیر است.

امام جمعه گچساران ادامه داد:دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند و ملت عراق واقعا غوغا به پا کردند و از اقصی نقاط عالم افراد بسیاری در راهپیمایی اربعین حاضر شدند و دشمن از این جلا و جبروت عصبانی و نگران شد.

خطیب جمعه گچساران گفت:پیروزی بزرگ اسلام بر جهان کفر در دوران دفاع مقدس را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم،جانفشانی ها و رشادت ها دراین دوران به ثبت رسید و این عزت و اقتدار مرهون فداکاری های دفاع مقدس است.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودندکه دفاع مقدس مردم را یکپارچه کرد و همه دست به دست هم دادند و دشمن برای ابد شکست خورد و دیگر خواب چنین فضولی را هم نخواهد دید.

امام جمعه گچساران ادامه داد: تبیین ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل جوان مان تبیین شود و آنها را آگاه کرد و دفاع مقدس نشان داد که صیانت کشور با مقاومت و ایستادگی میسر خواهد شد.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:خیلی احماقانه است که کسی نیروی انتظامی کشور خودش و امنیت مملکتش را تضعیف کند و درحالی که اجازه نخواهیم داد ،کسی نیروی انتظامی مقتدر کشورمان را تضعیف کند ای کسانی که به نوعی فریب خوردید بفهمید جایگاه نیروی انتظامی را درحالی که این آرامش و امنیت به تلاش نیروهای مسلح ما بدست امده است،دشمن واقعی مردم نیز آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.

وی افزود:آغاز ماه مهر را به همه دانش آموزان، دانشجویان و معلمین گرامی تبریک عرض می کنم،فراگیری علم در هر شرایط و هر زمانی ضروری است و همه تلاش کنید از وقت مان استفاده بهنیه درراستای فراگیری علم داشته باشیم و باید دانش آموز عالم و با اخلاق وبا سواد و دشمن شناس بار بیاید تا دشمن نتواند رخنه وموج سواری کند.

امام جمعه گچساران اضافه کرد:پیمان شانگ های بررسی کرد و از ایران دعوت کرد و دیدند که ایران جایگاه های مهمی درجهان دارد و امنیت پایدار دارد و در ناامن ترین نقطه جهان امن ترین است آنها حساب شده پذیرفتند و باید به برخی نادانها گفت که نیمی از جمعیت جهان عضو این پیمان هستندو یک سوم اقتصاد جهان را دارد و ایران نیز گام های موثری برای خنثی کردن تحریم ها برداشته است.

خطیب جمعه گچساران گفت:رییس جمهورکشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفتند که ما با تروریسم مقابله کردیم و چرا به مردم جهان دروغ می گویید واین ما بودیم که از حقوق بشر دفاع کردیم. هزاران زن و مرد بی گناه زیر چکمه های پلیس آمریکایی ها له شدند اما آنها چرا جوابگونیستند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:دراین چند روزآشوبگران صدمات و لطماتی به اموال عمومی وارد کردند و این کشته سازی ها را چه کسی باید پاسخ دهند و این همه سلاح کشف شده را که لازم است مردم بدانند که دشمن فتنه و توطئه می کند و این آشوب ها برای این است که عظمت اربعین جهان را تکان داد دوم عضویت درپیمان شانگ های بود که اینکه رئیس جمهور درمجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کردند و آن ها را رسوا.اما دشمن می خواهد جلوی این عظمت را بگیرند که کور خواندند و دشمنان نیز رسوا خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president