آوای جنوب

امام جمعه گچساران خواستار ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) در خصوص مسمومیت‌های اخیر دراستان شد

لازم است برادران سرافراز و سربازان مخلص گمنام امام زمان(عج) ورود کنند تا سرچشمه این اقدام غیرانسانی مشخص شود

حجازیامام جمعه گچساران در پی بروز مسمویت‌های امروز زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) از مردم خواست تا در این خصوص هشیار بوده و از مصرف شربت‌های نذری پرهیز کنند و از سربازان گمنام امام زمان(عج) خواست تا این قضیه را پیگیری کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری نفوذناپذیرترین سد و مانع در برابر نافرمانی‌ها و اعمال حرام بوده و انسان را به سر مقصد مقصود تعالی الهی می‌رساند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی و ملت و دولت افزود: مردم و مسئولان باید با توجه خاص و ویژه به فرمایشات رهبری با بصیرت هدف و مقصود مقام معظم رهبری که همان اقتدار و ایجاد وحدت بوده را درک کنند و در این راستا گام بردارند.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با اشاره به عقب‌نشینی اوباما در برابر کنگره آمریکا وی را رئیس جمهوری ناتوان و عاجز عنوان کرد و گفت: اوباما در بخشی از سخنان خود از تضمین امنیت اسرائیل و رژیم آل سعود سخن گفته که بر اساس اظهارات کوبنده مقام رهبری اسرائیل هیچ‌گاه امنیتی نخواهد داشت.

امام جمعه گچساران در ادامه با بیان این‌که همه ملت و مذاکره‌کنندگان مستقل و مستحکم زیر بار ظلم نمی‌روند، گفت: خط قرمز‌های نظام به درستی مورد توجه مذاکره‌کنندگان بوده و آنها باید این خط قرمزها را رعایت کنند.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت رژیم آل سعود در حمله به یمن بیان کرد: زنان و بچه‌های غیرنظامی بی‌گناه یمنی زیر آتش خشم و کینه هواپیماهای آمریکایی با اجرای آل سعود در حال از بین رفتن هستند و این امر توسط حکام کم عقل آل سعود صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسمومیت‌های مشکوک اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ظاهرا مدتی در تفرجگاه‌ها، امامزادگان و برخی نقاط سیاحتی استان مسمومیتی توسط برخی افراد ایجاد شده و این امر نشان دهنده این است که دشمن دشمن ملت و اهل بیت(ع) است.

حجازی ادامه داد: مردم برای زیارت به حرم امامزادگان می‌روند و توسط عده‌ای مسموم می‌شوند بنابراین لازم است برادران سرافراز و سربازان مخلص گمنام امام زمان(عج) ورود کنند تا سرچشمه این اقدام غیرانسانی مشخص شود.

امام جمعه گچساران اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بیشتر توسط مسئولان شبکه بهداشت و درمان را در این خصوص خواستار شد و افزود: مردم نباید ساده‌اندیش باشند که با استفاده از تحریک اعتقادات مذهبی و دینی توسط بعضی اشخاص، شربت توزیع شده مسموم مصرف کنند.

حجازی در پایان عنوان کرد: این امر در برخی شهرستان ها صورت گرفته و در گچساران نیز صورت گرفته که این امر هشیاری و بصیرت مردم را می‌طلبد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president