آوای جنوب

امام جمعه گچساران:مشکلات اقتصادی مردم نتیجه نگاه برخی مسئولین به بیرون کشور است

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب، حجت الاسلام و المسلمین سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:۲۲ خردادماه مصادف با اول ذیقعده میلاد میمون و مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روزدختر، آغاز دهه کرامت و آغاز هفته حج است که به همه مومنین و مومنات تبریک و تحنیت عرض می کنم.

 

وی افزود:رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات فرمودند شرکت در انتخابات ضرورت دارد و ترک این امر ممکن است از گناهان کبیره محسوب شود،بنابراین  انتخاب فردی شایسته راه حل رفع مشکلات است انتخاب فردی که برای مردم حرمت قائل شود و هدفش هم خدمت صادقانه به مردم باشد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: اولویت اول شرکت حداکثری در انتخابات و اولویت دوم انتخاب کسی که اصلح باشد ، به درد مردم آگاه، خدا ترس باشد و تلاش برای رفع مشکلات کشور داشته باشد.

خطیب جمعه گچساران گفت: بحث انتخابات و توجه به مردم را داریم، گاهی اوقات برخی ها حل مشکلات کشور را به تنها برون کشور ربط می دهند که باید توجه داشت علم در کنار تقوا داشتن مشکلات مردم را حل خواهد کرد،یعنی اینکه انسان خودش را بدهکار مردم بداند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: برخی ها به جای اینکه به خداوند توکل کنند چشم به  دشمن داشتند و این چنین وضعیتی را برای مردم هم بوجود آوردند، درحالی که سیره اهل بیت علیهم السلام راه حل مشکلات را نشان بشریت داده اند.

وی افزود : آقایانی که ادعای با سواد بودن را دارید چرا چنین مشکلاتی را برای مردم به وجود آوردید، تقوا داشتن یعنی اینکه انسان خودش را در برابر مردم مسئول بداند و از خدا نیز بترسد و به جای اینکه برخی آقایان مبانی دینی را بین مردم نشر بدهند تلاش می کنند بین مردم و قرآن فاصله ایجاد کنند که نتیجه می شود فقر و مشکلات فعلی مردم.

امام جمعه گچساران عنوانکرد:ت لاش کنیم با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم و هر کس از قیامت می ترسد و برای خداوند و مملکت حرمت قائل است و هر ایرانی لازم است در انتخابات شرکت کند.

خطیب جمعه گچساران گفت: در این ۴۲سال خیلی را مدعی دیدیم اما مشکلات مردم و مملکت روز به روز بیشتر شد و علت اینکه درد مردم را نخواستند درمان کنند چون مرفه نشین بودند و فقر را ندیده بودند و نمی خواستند هم درد مردم را تشخصی بدهند،الان هم راه علاج مشکلات انتخاب درست و اصلح است.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: دشمنان شبانه روز تلاش می کنند به روش های مختلف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و وظیفه داریم دیگران را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنیم.

وی افزود:توصیه ای داریم با توجه به فصل گرما بحث مصرف برق را مدیریت کنیم که همه بتوانیم بهره ببریم تا شاهد قطعی برق کمتری نیز باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president