آوای جنوب

امام جمعه گچساران:برخی‌ها گوش‌هایشان مریض بوده و نمی‌توانند بشنوند

حاضرم تریبون نماز جمعه را در اختیار کسانی که این آمار را انکار می‌کنند، بگذارم…

امام جمعه**مسئولان برای برطرف کردن معضل بیکاری در گچساران چاره‌اندیشی کنند

**حاضرم تریبون نماز جمعه را در اختیار کسانی که این آمار را انکار می‌کنند، بگذارم

**برخی‌ها گوش‌هایشان مریض بوده و نمی‌توانند بشنوند

**ما به خاطر داشتن نعمت ولایت و داشتن سپاه و ارتش خداوند را شاکر هستیم

آوای جنوب؛

امام جمعه گچساران گفت: نرخ بیکاری در این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرهای استان ۳ برابر بیشتر بوده که این بی عدالتی است و مسئولان باید فکری کنند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، اظهار داشت: آنچه که سبب سرافرازی، سربلندی و شرافت انسان می‌شود، ایجاد حلقه اتصال با خالق است.

وی با اشاره به اینکه تنها خداوند بزرگ و سبحان توانا بوده و غیر از خدا، دیگران ضعیف هستند، افزود: اگر کسی از جلال خداوند غافل باشد و متکی به غیر خداوند باشد، بر اساس روایات و احادیث ائمه معصومین(ع)، زیان می‌بیند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه اگر انسان پناه خود را خداوند قرار دهد، حتی اگر در آتش باشد نجات پیدا می‌کند، گفت: راه رشد و تعالی تقوا بوده که متصل به خداوند است.

حجازی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق منکر، بدحجابی و بی عفتی است، تصریح کرد: انسان باید بهترین سبک زندگی را انتخاب کند و انسان اگر عاقل نباشد سبک زندگی حیوانی را انتخاب می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هر مرد و زنی ضروری است که حجاب داشته باشد، عنوان کرد: کسی که حجاب نداشته باشد در مسیر شیطان قرار می‌گیرد.

خطیب جمعه گچساران خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم خطاب به انسان‌ها فرموده که کسی که بخواهد در مسیر شیطان باشد، شیاطین را ولی او قرار می‌دهم که این از بدترین عذاب‌ها است.

مسئولان برای برطرف کردن معضل بیکاری در گچساران فکری کنند

حجازی تأکید کرد: ضروری است که در مدارس و دانشگاه‌ها آیات قرآن کریم و دستورات اهل بیت(ع) را گوشزد کنیم تا جامعه‌ای دینی داشته باشیم.

وی با اشاره به معضل بیکاری در گچساران، تصریح کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرهای استان ۳ برابر بیشتر بوده که این بی عدالتی است و مسئولان باید فکری کنند.

امام جمعه گچساران گفت: بیکاری در همه شهرهای کشور بوده ولی چرا در گچساران باید بیشتر از دیگر شهرهای استان باشد.

حجازی ابراز کرد: حاضر هستم را در اختیار کسانی که این آمار را انکار می‌کنند، بگذارم.

وی با بیان اینکه ما از بی عدالتی رنج می‌بریم، افزود: برخی‌ها گوش‌هایشان مریض بوده و نمی‌توانند بشنوند که خداوند آن‌ها را شفا دهد.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان رشید نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که قدرت از ایمان به دست می‌آید و هر مملکتی که به دنبال قدرت، عزت و سربلندی بوده، باید ایمان خود را افزایش دهد.

دنیا قدرت ایران اسلامی را باور کرده است

حجازی به مذاکرات هسته ایران با ۵+۱ اشاره کرد و افزود: غربی‌ها گفته بودند که اگر توافق حاصل شود مسائل دیگری هم‌چون امنیت اسرائیل وجود دارد ولی رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که چه توافق شود و چه توافق نشود، اسرائیل از بین رفتنی است.

وی تأکید کرد: دنیا قدرت ایران اسلامی را باور کرده و هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد.

امام جمعه گچساران با تقدیر از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران، گفت: ما به خاطر داشتن نعمت ولایت و داشتن سپاه و ارتش خداوند را شاکر هستیم.

حجازی با اشاره به آزمون مهدویت و ویژگی‌های شخصیت امام زمان(عج)، اظهار داشت: امام زمان(عج) حلقه اتصال میان آسمان و زمین بوده و هستی عالم به ایشان وابسته است.

وی با اشاره به اربعین حسینی و حضور حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت در مرقد مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خاطرنشان کرد: قرار است امسال ایام اربعین حسینی توسط ایران اداره شود و شهرداری تهران به مدت ۱۲ روز به زائران خدمات‌رسانی کند که خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ که به ما عطا کرده تا کاری در این زمینه انجام دهیم، سپاسگذاریم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president