آوای جنوب

امام جمعه پاتاوه: دولت به گونه‌ای رفتار نکند که در مذاکرات به دیگران نیازمندیم

امام جمعه پاتاوهامام جمعه پاتاوه با درخواست از دولت و رسانه‌ها برای هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن در مذاکرات هسته‌ای، گفت: دولت طوری وانمود نکند که در مذاکرات به دیگران نیازمندیم.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام رحمت‌الله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز قدس و اهمیتی که در جهان اسلام دارد، اظهار کرد: هر کسی که امروزه صدای کمک فلسطینیان را بشنود و کمکی نکند به مثابه همان گفته پیامبر می‌ماند که چنین افرادی مسلمان نیستند.

امام جمعه پاتاوه بیان کرد: باید روز قدس برای همیشه گرامی داشته شود و حضور مسلمانان در این روز برای نشان دادن انزجار از رژیم صهیونیستی حداکثری باشد.

افشار اضافه کرد: استکبار جهانی برای اینکه افکار عمومی جهان را نسبت به موضوع فلسطین منحرف کند دروغ‌بافی را سرلوحه کار خود قرار داده به نحوی که شایع کرده‌اند فلسطینیان زمین‌های خود را به صهیونیست‌ها فروخته‌اند.

وی این اقدامات را برای دلسرد کردن مسلمانان دانست و متذکر شد: زمین‌های مسلمانان فلسطینی را به زور سرنیزه از آن‌ها گرفته‌اند.

امام جمعه پاتاوه در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و روشنگری‌های مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تیم هسته‌ای با به کار بستن فرامین رهبر معظم انقلاب در مذاکرات حضور پیدا می‌کنند و از کیان کشور و نظام و دستاوردهای هسته‌ای دفاع خواهند کرد.

وی تأکید کرد: اگر استکبار و امریکا به مذاکره نیاز نداشتند هرگز وارد مذاکرات نمی‌شدند، چراکه تجربه نشان داده تا آمریکا به چیزی نیاز نداشته باشد وارد عمل نمی‌شود.

افشار تبیین کرد: اکنون وظیفه دولت و رسانه‌ها این است به گونه‌ای عمل نکنند که طرف مقابل فکر کند ایران به مذاکره نیاز دارد چراکه اگر به نسخه اقتصاد مقاومتی مورد اشاره رهبری عمل کنیم هیچ احتیاجی به مذاکره نیست.

امام جمعه پاتاوه در پایان گفت: به هر حال تاکنون دروغگویی آمریکایی‌ها مشخص شده چراکه پس از رفع و حل بسیاری از موارد دوباره به سر جای اول خود در مذاکرات بازگشته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president