آوای جنوب

امام جمعه باشت : لزوم تبدیل دستگاه‌های فرهنگی باشت از نمایندگی به اداره

امام جمعه باشتامام جمعه باشت بر لزوم تبدیل دستگاه‌های فرهنگی باشت از نمایندگی به اداره و لزوم توجه مسئولان به اعتبارات ناچیز فرهنگی نهادها تأکید کرد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یکی از مسائل مورد توجه که باید همواره بر آن تأکید شود اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد و با کیفیتی است که دارای نتایج و خروجی اثربخشی باشند.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه متأسفانه اعتبارات فرهنگی در شهرستان باشت ناچیز است، گفت: مسئولان این مسئله را مورد توجه قرار داده و نگاه ویژه‌ای به بحث اعتبارات فرهنگی نهادها داشته باشند چرا که با اعتبارات ناچیز، نماینده بودن دستگاه‌های فرهنگی و محدودیت‌هایی در این خصوص برنامه‌های فرهنگی که اجرا می‌شود دارای کیفیت دلخواه نخواهد بود.

وی با بیان این موضوع که همه نهادهای فرهنگی باشت نمایندگی هستند، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان باشت به علت نمایندگی بودن آنها و محدودیت‌های خاص خود آن‌گونه که شایسته است نمی‌توانند برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام کنند بنابراین مسئولان در خصوص تبدیل دستگاه‌های فرهنگی از نمایندگی به اداره توجه خاصی به باشت داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president