آوای جنوب

التیماتوم انتخاباتی رئیس کل دادگستری استان به مدیران / استخدام های غیرقانونی به دقت رصد می شود

در صورت تایید و اعلام گزارش مبنی بر تخلف و سوء استفاده های دولتی و سازمانی از سوی مدیران دستگاه قضایی نیز بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد

مزارعیرئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: هرگونه تخلف و تخطی مدیران اجرایی اعم از قضایی، امنیتی و اجرایی این استان از مسیر قانون انتخابات با برخورد قاطع این دستگاه همراه است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: هرگونه استفاده از اموال دولتی ، استخدام ها وقراردادهای غیرقانونی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی نیز به دقت رصد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت تایید و اعلام گزارش مبنی بر تخلف و سوء استفاده های دولتی و سازمانی از سوی مدیران دستگاه قضایی نیز بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: رویکرد مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به عنوان سفیران انقلاب و نظام اسلامی به موضوع حساس انتخابات باید بدور از هرگونه سیاسی کاری، نگاه های قومی، طایفه ای و گروهی باشد.

مزارعی از مسوولان و متولیان امور اجرایی خواست تا بدون حاشیه ، خط و مشی های جناحی و قومیت گرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فعالیت کنند.

وی بیان کرد: دستگاه های امنیتی ، قضایی و انتظامی استان نیز با مدیران و افرادی که بخواهند اذهان مردم را دچار تشویش کنند، کوتاه نخواهد آمد.

مزارعی حساسیت های قومی، طایفه ای و برخی حرکت های سیاسی را در کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد و افزود: مردم نیز باید با هوشیاری کامل و بدون حاشیه به این عرصه مهم سیاسی ورود کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز با دقت، ظرافت و با قاطعیت موضوع انتخابات امسال در استان را رصد و با افراد اعم از نامزدهای انتخاباتی، گروه ها و جریان های سیاسی که به انحاء مختلف سعی در ایجاد تنش و بی نظمی در این زمینه را دارند با صلابت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد نشان خواهند داد که بدون از هرگونه دیدگاه های قومیتی و طایفه ای و با حضور پرشور در این آزمون مهم سیاسی شرکت و به دنبال افراد اصلح در این عرصه هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بنده خدا گفت:

    چگونه میتونم با شما ارتباط داشته باشم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president