آوای جنوب

اقدام جهادی شهرداری دوگنبدان در تکمیل جاده کمربندی گچساران+ فیلم

آوای جنوب 

شهراری دوگنبدان با همکاری شرکت نفت گچساران در یک اقدام جهادی جاده کمربندی گچساران که بیش از چند سال بود به کما رفته بود را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رساندند.

اقدام جهادی شهرداری دوگنبدان در تکمیل جاده کمربندی گچساران+ فیلم

آوای جنوب گچساران_ سمیرا نصاری،  یکی از پروژه‌های شهرستان گچساران که در چند سال اخیر به کما رفته  جاده کمربندی گچساران بود که در یک حرکت جهادی کمتر از ۲ شبانه روز با فراخوانی  که ازسوی شهرداری دوگنبدان صورت گرفت وارد مدار بهره‌برداری شد.

 محور کمربندی گچساران نقطه اتصال محورهای جنوبی – شمالی کشور بود چرا که هر خودرویی که برای عبور و رفتن به استان‌های همجواریی چون استان خوزستان ، فارس و دیگر استان‌ها برای رسیدن به مقصد بایستی  از محور گچساران  عبور می‌کرد.

 شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی و اتصال استان‌ها به یکدیگر یکی از محورهای پرتردد در کشور به شمار می‌رود اما نبود جاده کمربندی موجب شده بود که خودروها و اتوبوس‌های مسافربری و دیگر خودروهای سنگین و سبک برای  رسیدن به مقصد از شهر گچساران عبور می‌کردند و این امر موجب مشکلاتی از جمله تردد‌های شلوغ در طول شبانه روز ، خطر احتمال بروز تصادف و آلودگی هوا را در بر داشت.

  در این روزها  با شیوع  ویروس کرونا  در کشور و به تبع در استان و شهرستان در این راستا شهرداری دوگنبدان با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت  و گاز گچساران در یک اقدام جهادی  برای  جلوگیری از تردد خودروها در سطح شهر دوگنبدان اقدام به تکمیل محور جاده کمربندی گچساران نمود.

مسعود ظفری  در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که این روزها کشور را فرا گرفته است و برای تردد خودروهایی با پلاک غیربومی در یک فراخوان همگانی برای تکمیل جاده کمربندی  از تمامی دستگا‌ه‌های خدمات رسان و اجرایی شهرستان گچساران دعوت به عمل آمد تا هر چه زودتر این محور تکمیل شود.

 شهردار دوگنبدان ادامه داد: نبود جاده کمربندی از یک طرف و شاهراه بودن شهرستان گچساران موجب شد که تمام ترددهای بین  استان فارس به جنوب از مرکز شهر دوگنبدان بگذرند و این به معنی تهدید جدی و شیوع کرونا ویروس برای شهروندان بود.

وی گفت: در کمتر از ۲ شبانه روز با همکاری شرکت بهره‌بردار نفت و گاز گچساران محور کمربندی گچساران تکمیل و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده تا از این پس   ورود و خروج خودروها با پلاک های غیربومی شهر بهتر کنترل  و از شیوع کرونا ویروس جلوگیری به عمل آید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president