آوای جنوب

افتتاح ستاد تنها کاندیدای جوان قشقایی ها/ خطری سخت بیخ گوش رقبا/ قشقایی یک دست شد/تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب:  فرزاد حیدری در آیین افتتاح ستاد هومان عسکری اظهار کرد: ما قشقایی ها در کنار همشهریان خود تصمیم گرفتیم یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

 

این لیدر اصلاح طلب  عنوان کرد: در کنار جوانان شهرمان به این نتیجه رسیدیم کسی که لیاقت کرسی سبز مجلس را دارد کسی نیست جز هومان عسکری.

وی ابراز کرد: هومان عسکری  فردی متعهد ، متخصصی در رشته حقوق هستند و بر اساس اینکه مجلس شورای اسلامی قوه مقننه است و کسی باید بر کرسی سبز مجلس بنشیند که واقف بر حقوق باشد و ما بر همین اساس ایشان را انتخاب کردیم.

حیدری ادامه داد: شعار هومان عسکری رویش حوانان، تعبیض از بی عدالتی است، آسیبی که حال جامعه ما را فرا گرفته است، قوم گرایی است و ما با انتخاب هومان عسکری به دنبال رفع معضل قوم گرایی هستیم.

در ادامه زهره فولادی وندا در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی هومان عسکری گفت:من برای شما کنار رفتم و برای شما ایستادگی خواهم کرد.

وی ادامه داد:من برای تک تک آرا  از حق شما و از آرایی که به صندوق انداخته می شود نخواهم گذشت و برای هر کدام پاسخی می خواهم.

فولادی وندا گفت:طبق فصل اول طبق قانونی اساسی بهترین زندگی و بهترین مشارکت و بهترین فعالیت انتصابی را در زیر پرچم جمهوری اسلامی حق مردم ایران زمین است.

وی ابراز کرد: من از هم اکنون دعوت می کنم از آقای هومان عسکری فرزند ایلم در کنار من تشریف بیاورند و ایشان سخنرانی را بفرمایند.

فولادی وندا ادامه داد:  ما تنها ترک زبان نیستیم بلکه ما برادران لر زبان، بوشهری، بختیاری، اصفهانی و خوزستانی را در قلبمانداریم.

وی عنوان کرد:  امروز راس ساعت ۲بعد ازظهر  ۲۴بهمن۹۸ به افتخار ایلم و به حرمت برداران انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کردم.

هومان عسکری  در ادامه با تقدیر و تشکر از زهره فولادی وندا گفت: کاری که خانم دکتر انجام دادند باید برای بانوان و جوانان ایلم باید الگو باشد.

وی ادامه داد:رسالتی که خانم دکتر برای ایلم انجام داد بالاتر از حضور من در مجلس  است.

عسکری ادامه داد : این کار باعث شد که قشقایی در این دوره دواطلب خواهد داشت و در این دوره مانع از اخلاف افکنی بین قشقایی ها شد.

این کاندیدای جوان قشقایی  تصریح  کرد:من بیشتر از ۲۰ است که خانم دکتر را می شناسم و خوشحال هستم که فرزندان ایل من طبقات اجتماعی دارند و این آرزوی ایلمان است.

وی افزود: حرف برای گفتن زیاد است اما من با یک جمله عرایضم را به پایان می رسانم.

عسکری خاطرنشان کرد: در چهل ساله انقلاب و در گام دوم انقلاب که به سمت تبیین نوین می روند قشقایی ها در این تمدن سازی نقشی خواهند داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president