آوای جنوب

افتتاح ستاد انتخاباتی مرد چشم سبز باوی/ کشور را از دست مسوولان خسته نجات خواهیم داد+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، سید قدرت الله حسینی در  مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی انتخاباتی  با بیان اینکه من عادت ندارم به کوه خامی و دنا سلام کنم چرا که اینان مغرور هستند، گفت:  ما مردم چرا که هم جنس هستیم و به این دلیل اینجا جمع شدیم که حمایت کنیم برای اجرای عدالت و برای برخورد و تو دهانی بزنیم به متکبرین و کسانی که قدر شما را نمی دانند.

وی ادامه داد: ما جمع شدیم مجلسی انقلابی با محور عدالت تشکیل دهیم و کشور را از این مدیران خسته نجات دهیم.

این کاندیدای اصولگرا عنوان کرد: اینجا جمع شدیم برای مملکت، انقلاب و نظام در ابعاد مختلف  سیاسی، فرهنکی، اجتماغی، نظامی و امنیتی و بر علیه دشمنان و یک ریل گذاری جدید بنا نهیم.

حسینی ابراز کرد:  ما باید کشور  را از دست مسوولان خسته نجات دهیم چرا که سالها است مقام معظم رهبری برای حل مشکلات  مردم و کشور بیان دارند که این کشور نیاز به مسوولان جهادی دارد  و تا جهادی عمل نکنیم  این مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: امسال این زیر مجموعه و همه مسوولان که این مشکلاتی که زیبنده این مردم نیست انشالله به زودی حل می شود.

حسینی عنوان کرد: ملت ما شأن و عظمتشان آنقدر زیاد  است که نباید زیر بار مشکلات این گونه له شوند.

این کاندیدا اصولگرا  با اشاره به جوانان حاضر  در این مراسم خاطرنشان کرد: شما با حضورتان در این انتخابات یک حماسه جدیدی را رقم  خواهید زد و من به عنوان فرمانبر شما و نوکر ملت انشالله فرمان شما را خواهم برد.

حسینی ادامه داد: همه نمایندگان، رییس جمهور و کسانی که در این مملکت مسوولیت دارند نوکر شما ملت  هستند و هر کس تکلیفش را به خوبی انجام نداد باید بایگانی شود.

این کاندیدای دوره یازدهم مجلس ابراز کرد: کسانی باید در این مملکت مسوولیت بگیرند  که خود را نوکر مردم و ملت بدانند.

حسینی ادامه داد: انشالله در دوم اسفند پای صندوق رای به غدالت، اجرای قانون و عدم تبعیض رای خواهیم داد.

و ی ادامه داد: در هیچ جای مملکت اینگونه شور و شعف برای افتتاح ستاد به چشم نخورده است و  از حضور شما در این حماسه سپاس گذارم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president