آوای جنوب

اعظم صمیمی: شرایط سخت امروز را به فرصتی برای آینده هندبال گچساران تبدیل می‌کنیم

.

آوای جنوب

سرمربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که برای تیم‌های نفتی به وجود آمده ما از این شرایط به عنوان فرصتی برای تضمین آینده هندبال نفت و گاز گچساران استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در این فصل از مسابقات با جوانگرایی کامل وارد مسابقات شده است.

این تیم جوان که نوجوانان گچسارانی آن را تشکیل داده‌اند بازیکنانی هستند که بی‌شک آینده هندبال نفت و گاز گچساران را رقم می‌زنند و بی‌تردید گچساران را می‌توان به قطب هندبال ایران نامید.

این روزها اعظم صمیمی مربی کهنه‌کار قدیمی نفت و گاز گچساران که با توجه به شرایط اقتصادی نفت دوباره دست به جوانگرایی زده و با بازیکنان کم‌تجربه که اولین تجربه خود را در لیگ برتر هندبال بانوان تجربه می‌کنند پا به عرصه مسابقات گذاشتند.

در حال حاضر تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران متشکل از بازیکنان بومی و جوانگرا در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، تیمی که ۹ بازیکن از جمله ۲ دروازبان آن از تیم جدا شده است.

در این خصوص گفت‌وگویی داشتیم با اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران که وی در خصوص شرایط فعلی تیم هندبال گچساران گفت: هدف ما کسب نتیجه نیست و ما امروز دست به کار بزرگی زده‌ایم.

وی با بیان اینکه این میدان را یک میدان تجربه برای نوجوانان‌مان می‌دانیم، گفت:به دنبال این هستیم که در دراز مدت به نتایج ایده عالی دست یابیم.

صمیمی ادامه داد: نوجوانان را به میدان مسابقات فرستادیم که برای اولین بار در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.
این سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد: ۹بازیکن تیم ما که دو تن از آنها دروازه‌بانان این تیم بودند با توجه به شرایط فعلی از تیم ما جدا شده‌اند.

صمیمی تصریح کرد: با این حال ما ثابت کرده‌ایم که با همین بازیکنان نوجوان و بومی می‌توانیم حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: این میدان میدان تجربه است و این بازیکنان نوجوانان در سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

صمیمی خاطرنشان کرد: هدف ما دراز مدت است و امروز با همین بازیکنان نوجوان به دنبال آینده هندبال نفت و گاز گچساران هستیم.

صمیمی در خصوص بازی فردا در مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: تیم ذوب آهن اصفهان از بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه استفاده می‌کند اما ما نیز نفت و گاز گچساران هستیم که فردا نوجوانان گچسارانی با تعصب شهرشان به میدان خواهند رفت.

وی اذعان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که برای تیم‌های نفتی به وجود آمده ما از این شرایط به عنوان فرصتی برای تضمین آینده هندبال نفت و گاز گچساران استفاده خواهیم کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president