آوای جنوب

اظهار تعجب محسنی‌اژه‌ای از بیکاری و محرومیت در استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد

چرا باید این استان با داشتن استعدادهای فراوان و منابع فوق‌العاده چنین آمار بیکاری زیاد و محرومیت داشته باشد

اژه-ایمعاون‌اول قوه قضائیه از بیکاری و محرومیت در استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی و تعجب کرد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک روز پاسدار و میلاد حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: سپاه شجره طیبه‌ای است که هر چه از عمر آن می‌گذرد، جایگاه آن در نظام ایمانی و اسلامی مشخص‌تر می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به وجود علمای بزرگی همچون آیت‌الله ملک‌حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این استان نسبت به وسعت و جمعیت خود بیشترین ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

محسنی‌اژه‌ای گفت: انبیاء همه برای تحقق عدالت قیام کردند و باید برای تحقق عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرد چرا که در طول ۳۶ سال مردم استان از جان و مال فرزند خود در راه تحقق عدالت گذشته‌اند.

مسئول ارشد قضایی با بیان اینکه مجموعه مسئولان استانی در قوای مختلف برای ساختن استانی نمونه تلاش کنند، تصریح کرد: در این کشور بسیاری از کارهای بزرگ با ایمان به خدا و اعتماد به نفس صورت گرفته است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باید با اعتماد به نفس کار و تلاش کرد.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه بخش زیادی از استخراج نفت و گاز و آب کشور در این استان صورت می‌گیرد، افزود: با داشتن جنگل و کوه و طبیعت برای رونق بخشی به گردشگری باید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان از همه توان خود استفاده نکنند، فردا در پیشگاه خداوند جوابگو باید باشند، تصریح کرد: چرا باید این استان با داشتن استعدادهای فراوان و منابع فوق‌العاده چنین آمار بیکاری زیاد و محرومیت داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president