آوای جنوب

فرماندار بویراحمد

اطلاع رسانی از خدمات دولت در شهرستان بویراحمد بسیار ضعیف است

دولت تدبیرو امید مظلوم ترین دولت به لحاظ بیان عملکرد ها و دستاوردهای خود به مردم بوده است

یاری پور فرماندارفرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف در این شهرستان بسیار ضعیف و به هیچ وجه رضایت بخش نیست، بر لزوم آسیب شناسی جدی در کارکرد و وظایف روابط عمومی ها تاکید کرد.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری پور روز پنجشنبه درجمع روابط عمومی های ادارات شهرستان بویراحمد افزود: هدف اساسی در این راستا اطلاع رسانی بر مبنای واقعیت گرایی و تحلیل محتوایی و واقع بینانه از دستاوردها و عملکرد دولت است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیرو امید مظلوم ترین دولت به لحاظ بیان عملکرد ها و دستاوردهای خود به مردم بوده است، افزود: نقش روابط عمومی ها در اداره ها به عنوان پشتبانی و بازوی توانمند یک مدیر و سازمان مربوطه برای اطلاع رسانی و بیان خدمات بسیار تعیین کننده خواهد بود.

یاری پور با اشاره به برخی دستاوردهای این دولت با وجود شرایط تحریم های ظالمانه ،کسری بودجه و بی نظمی های شدید مالی و اقتصادی بر جای مانده از گذشته را یادآور شد: با وجود اقدامات مثبت این دولت در بخش های مختلف بویژه برقراری آرامش ونشاط در کشور اما برخی ها با بی مهری و انتقادهای غیرسازنده و دور از انصاف به دنبال سنگ اندازی و ایجاد مانع بر سر راه این دولت هستند.

وی ابراز داشت: در دولت گذشته به اندازه ۱۰۰ سال ایران درآمدهای نفتی و هنگفت مالی موجود بود ولی با این وجود کشور با انبوهی از مشکلات و بی نظمی های اقتصادی مواجه بود.

یاری پور با تاکید بر اینکه این دولت هنوز مشغول ساماندهی وضعیت برخی کارکردهای غیراصولی مدیریت های گذشته در حوزه های مختلف است، افزود: با این وجود توفیقات خوبی برای خدمت به مردم نیز کسب کرده که ضعف اطلاع رسانی و بیان این خدمات و دستاوردهای بزرگ مشهود و قابل ملموس است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها علاوه بر پوشش منظم اخبار و بیان عملکرد و فعالیت های سازمانی باید بتوانند با ارتباط دوسویه، مثبت و هوشمندانه دستاوردها و خدمات دستگاه مربوطه را نیز به نحو مطلوب انعکاس دهد.

فرماندار بویراحمد بر ضرورت توجه بیش از پیش روابط عمومی ها بر ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه های جمعی تاکید کرد و یادآور شد: کارکرد حوزه روابط عمومی ها در استان و به ویژه در این شهرستان نیازمند یک بازنگری جدی است.

وی با بیان اینکه برخی روابط عمومی ها هنوز از بسیاری مسوولیت های خود در این راستا آگاه نیستند ،گفت: ارتباط دو سویه و استفاده از ظرفیت عظیم رسانه های جمعی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president