آوای جنوب

رونمایی از یک محدودیت نو؛ «ممنوع‌الخطابه‌» در گچساران

اصلاحات ؛ وقتی چاقو دسته خود را می بُرد ..!

و انجمن خواستار زدودن عناصر شناخته شده و بجامانده از دولت قبل در مصادر امور و تغییر و تعویض کارگزاران و افرادی که در نهایت فرصت طلبی…

اصلاحاتسایت بهارنیوز نوشته است : در جلسه اخیر انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد، از سخنرانی یک نماینده سابق اصلاح‌طلب مجلس ممانعت به عمل آمد!

آوای جنوب ؛

بهارنیوز در ادامه آورده است:
در جلسه اخیر انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد، از سخنرانی یک نماینده سابق اصلاح‌طلب مجلس ممانعت به عمل آمد!
در این باره یک فعال سیاسی-فرهنگی گچساران به خبرنگار ما گفت: بر اساس اعلام قبلی و تاریخ تعیین شده جهت برگزاری دومین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد در دوم آبانماه ۱۳۹۳ در شهرستان گچساران از یک هفته قبل و در تاریخ ۲۶مهرماه طی نامه رسمی از فرمانداری گچساران برای صدور مجوز برگزاری کنگره و نیز مجوز سخنرانی محمد کیانوش راد (نماینده اصلاح‌طلب اهواز در مجلس ششم) درخواست بعمل آمد و آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه فرمانداری اعلام نمود که اجازه برگزاری کنگره را ندارید و در صورتی که اقدام به برگزاری نمائید، درب باشگاه فرهنگیان (محل تشکیل کنگره) را قفل خواهند زد!
وی افزود: پس از پیگیری‌هایی که انجام گرفت سرانجام مجوز صادر شد ولی برای سخنرانی آقای کیانوش راد مجوز ندادند و اعلام کردند که وی «ممنوع الخطابه» است! یکی از مسئولین نیز گفته است که مرا برده اند و تحت فشار قرار داده که چرا سالن را در اختیار این افراد قرار داده‌اید و ایشان هم در جواب گفته‌، در این مرکز، حزب موتلفه مرتب جلسه برگزار می‌کند و مراسم عقد و عروسی در این مجتمع برگزار می‌شود، چرا نباید یک جمع و تشکل فرهنگی شناخته شده که در ارتباط با آموزش و پرورش است جلسات خود را برگزار نماید؟
وی با طرح این سئوال از مسئولان شهر پرسید: چرا پس از حدود ۱۰ سال که یک تشکل اصلاح طلب و آنهم با صبغه فرهنگی می‌خواهد کنگره قانونی خود را برگزار کند کارشکنی می‌کنید و علیرغم مجوزهای قانونی و اساسنامه انجمن اسلامی معلمان که ممهور به مهر وزارت کشور است در صدور مجوز بهانه گیری می‌کنید؟ چرا و بر چه اساسی از سخنرانی آقای کیانوش راد جلوگیری کردید و بر اساس کدام حکم ایشان را ممنوع اعلام کردید؟ چرا وقتی رئیس جمهور تاکید دارند که باید از فضای امنیتی فاصله گرفته شود، شما فضای سیاسی را تنگتر و بسته تر و فضای امنیتی را گسترش می‌دهید‌؟
وی در خاتمه اظهار داشت: در آخر همانطور که در بند ۷ قطعنامه انجمن آمده توجه به این نکته ضروری است که بهتر است ریاست محترم جمهوری عنایت ویژه ایی داشته باشند و انجمن خواستار زدودن عناصر شناخته شده و بجامانده از دولت قبل در مصادر امور و تغییر و تعویض کارگزاران و افرادی که در نهایت فرصت طلبی علیرغم رای مردم در پستهای حساس و کلیدی علیه سیاستهای داخلی و خارجی دولت محترم سنگ اندازی نموده و به کارشکنی‌های پیدا و پنهان مبادرت می‌ورزند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president