آوای جنوب

اسفندی سخت و نفسگیر برای نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال ایران

فوتبالتیم بحران‌زده نفت و گاز گچساران در سه بازی پایان سال خود در لیگ آزادگان کاری سخت در برابر حریفان قدر خواهد داشت.

آوای جنوب؛

 تیم فوتبال نفت و گاز این شهر که هم‌اکنون در سال دوم خود، بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کند وضعیت خوبی در این رده از فوتبال کشور در فصل جاری ندارد.

پس از برکناری مربی سابق این تیم، احمد سنجری به نفت و گاز پیوست که بسیاری وی را یک منجی خوب برای این تیم نمی‌دانستند زیرا تیم‌هایی از این دست که در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند به مربیانی که کاریزمای هل دادن رو به جلوی تیم‌های بحران‌زده را داشته، نیاز دارند.

همگان از تیم نفت گچساران انتظار کسب ۶ امتیاز از دو بازی گذشته که آسان‌ترین دیدارهای این تیم به شمار می‌رفت را داشتند اما در عمل تیم نفت تنها سه امتیاز از آسان‌ترین دیدارهای پیش روی خود را کسب کرد که چنین عملکردی تیم را بیشتر با بحران در آینده مواجه خواهد کرد.

اما تیم نفت و گاز در سه هفته از بازی‌های لیگ در سال کنونی سه بازی سخت و دشوار را پیش رو خواهد داشت که با انجام آن‌ها تا ۸۰ درصد وضعیت ماندن و یا سقوط تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص خواهد شد.

این تیم در بازی هفته شانزدهم خود به دیدار تیم خوب گیتی‌پسند اصفهان می‌رود که برای بقا و حضور در نیمه‌های بالای جدول می‌اندیشد و سپس در هفته هفدهم و روز ۱۶ اسفند باید بازی سختی را در اهواز مقابل تیمی به نام استقلال اهواز برگزار کند که این بازی هم در نوع خود با توجه به شرایط استقلال بسیار سخت خواهد بود.

در روز ۲۳ اسفندماه و در شهر گچساران تیم نفت پذیرای فجر سپاسی خواهد بود که در هفته‌های گذشته همه رقیبان خود را از دم تیغ گذرانده و اکنون جایگاه خوبی برای خود در لیگ دست و پا کرده است.

اما همه این بازی‌های سخت مانع نمی‌شود که تیم نفت امیدوارانه در دیدارهای خود حضور پیدا نکند و بر همین اساس باید هواداران گچسارانی با حضور پرشور خود در ورزشگاه و همچنین بازیکنان با غیرت و تعصب بیشتر و در نهایت کادر فنی با تدبیر بهتر این تیم را برای حضور دوباره در لیگ آزادگان در فصل آینده کمک کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president