آوای جنوب

استقبال عجیب از نماینده کهگیلویه با اسلحه و تیراندازی/فرهنگی ناپسند که دامنگیر استان شده است

آوای جنوب

هاشمی پور که در روزهای اخیر به دیدار اهالی یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه رفته بود که برخی از اهالی این روستا به شکلی عجیب و با تیراندازی هوایی از نماینده کهگیلویه استقبال کردند.

به گزارش آوای جنوب فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد دید و بازدیدها و جلسات انتخاباتی است و هر یک از نامزدهای انتخاباتی بدون در نظر گرفتن زمان تبلیغات در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان حضور دارند و به تبلیغات می پردازند.

عدل هاشمی پور به عنوان یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ همانند دیگر نامزدهای انتخاباتی جلسات و میتینگ هایی را برگزار می کند اما فضای برخی از این نشست ها از حالت طبیعی خود خارج شده و رنگ و بوی دیگری دارد.

هاشمی پور که در روزهای اخیر به دیدار اهالی یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه رفته بود که برخی از اهالی این روستا به شکلی عجیب و با تیراندازی هوایی از نماینده کهگیلویه استقبال کردند و تصاویر و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد و وجهه نامناسبی برای هاشمی پور ساخته است.

همانطور که اشاره شد انتشار این تصاویر در فضای مجازی علاوه بر نوع نگاهی که به این کاندیدای انتخاباتی و طرفداران وی خواهد شد باعث می شود فرهنگ نادرست استفاده از اسلحه در نشست ها و میتینگ های انتخاباتی گسترش پیدا کند و با نزدیکتر شدن به انتخابات و زمان تبلیغات رسمی کاندیداها شاید باعث ایجاد مسائل امنیتی نیز شود.

بنابراین بهتر است علاوه بر این که خود نامزدهای انتخاباتی به چنین مسائلی دامن نزنند، طرفداران آن ها نیز از ایجاد و ترویج فرهنگ های غلط در انتخابات خودداری کنند که این موضوع می تواند حتی ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی را به دنبال داشته باشد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president