آوای جنوب

استقبال ضعیف رسانه‌های کهگیلویه وبویراحمد از نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال ضعیف رسانه‌های این استان از نخستین جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها انتقاد کرد.

آوای جنوب؛

کرم‌الله محمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از استقبال ضعیف رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از نخستین جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها انتقاد کرد و گفت: قرار بود نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم مهر برگزار شود که به دلیل استقبال ضعیف رسانه‌های استان این جشنواره برگزار نشده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم اطلاع رسانی‌های متعدد رسانه استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نکردند که امیدواریم رسانه‌ها با ارسال آثار خبری خود زمینه برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری را فراهم کنند.

وی گفت: بالغ بر ۵۰ نشریه، خبرگزاری و پایگاه‌ اطلاع‌رسانی در این استان وجود دارد که امیدواریم آثار خبری خود در قالب عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و مقاله را به دبیرخانه این جشنواره در میدان معلم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

این مسئول شناسایی استعدادها و نخبگان رسانه‌ای، تشویق و ترغیب اهالی رسانه، تجلیل از آثار برتر و معرفی رسانه‌های برتر این استان را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند به ارتقاء جایگاه رسانه‌های استان کمک کند.

محمد پور با اشاره به اینکه در صورت ارسال آثار رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری برگزار خواهد شد، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خبری خود را از ابتدای سال ۹۰ تا پایان این سال را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در استان خبر داد و اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد نخستین نمایشگاه مطبوعات استان را برگزار کنیم که انتظار داریم رسانه‌های استان در برپایی این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president